mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Reklamowe trofea dla Nissana

Reklamowe trofea dla Nissana

Ubiegłoroczne działania reklamowe podejmowane przez Nissan Poland zostały docenione przez jury Konkursu Innowacji w Mass Mediach Media Trendy.

Kampanię "Micra. Bo tak", której częścią było niestandardowe wykorzystanie sal kinowych jako formy reklamy, wyróżniono w kategorii "Kreatywne wykorzystanie kina".

Reklama internetowa poświęcona modelowi Primera została laureatem w kategorii "Kreatywna reklama w Internecie". Innowacyjność w tym przypadku polegała na początkowym emitowaniu obrazu czarno-białego. Obraz stawał się kolorowy dopiero po kliknięciu na banner Primery, komunikujący kolorową kamerę, ułatwiającą precyzyjne parkowanie tyłem.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagen Arteon zastąpi Phaetona i CC
Volkswagen Arteon zastąpi Phaetona i CC
Na kilkanaście dni przed Genewą Volkswagen zaprezentował swój najnowszy model – Arteon. Przed tym autem stoi bardzo ambitne zadanie - będzie musiał zastąpić dwa modele. Mamy pierwsze zdjęcia tego modelu.