mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Reklamowe trofea dla Nissana

Reklamowe trofea dla Nissana

Ubiegłoroczne działania reklamowe podejmowane przez Nissan Poland zostały docenione przez jury Konkursu Innowacji w Mass Mediach Media Trendy.

Kampanię "Micra. Bo tak", której częścią było niestandardowe wykorzystanie sal kinowych jako formy reklamy, wyróżniono w kategorii "Kreatywne wykorzystanie kina".

Reklama internetowa poświęcona modelowi Primera została laureatem w kategorii "Kreatywna reklama w Internecie". Innowacyjność w tym przypadku polegała na początkowym emitowaniu obrazu czarno-białego. Obraz stawał się kolorowy dopiero po kliknięciu na banner Primery, komunikujący kolorową kamerę, ułatwiającą precyzyjne parkowanie tyłem.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic