mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Reklamowe trofea dla Nissana

Reklamowe trofea dla Nissana

Ubiegłoroczne działania reklamowe podejmowane przez Nissan Poland zostały docenione przez jury Konkursu Innowacji w Mass Mediach Media Trendy.

Kampanię "Micra. Bo tak", której częścią było niestandardowe wykorzystanie sal kinowych jako formy reklamy, wyróżniono w kategorii "Kreatywne wykorzystanie kina".

Reklama internetowa poświęcona modelowi Primera została laureatem w kategorii "Kreatywna reklama w Internecie". Innowacyjność w tym przypadku polegała na początkowym emitowaniu obrazu czarno-białego. Obraz stawał się kolorowy dopiero po kliknięciu na banner Primery, komunikujący kolorową kamerę, ułatwiającą precyzyjne parkowanie tyłem.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.