mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Reklamowe trofea dla Nissana

Reklamowe trofea dla Nissana

Ubiegłoroczne działania reklamowe podejmowane przez Nissan Poland zostały docenione przez jury Konkursu Innowacji w Mass Mediach Media Trendy.

Kampanię "Micra. Bo tak", której częścią było niestandardowe wykorzystanie sal kinowych jako formy reklamy, wyróżniono w kategorii "Kreatywne wykorzystanie kina".

Reklama internetowa poświęcona modelowi Primera została laureatem w kategorii "Kreatywna reklama w Internecie". Innowacyjność w tym przypadku polegała na początkowym emitowaniu obrazu czarno-białego. Obraz stawał się kolorowy dopiero po kliknięciu na banner Primery, komunikujący kolorową kamerę, ułatwiającą precyzyjne parkowanie tyłem.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Fiat Tipo – nowy lider sprzedaży w Polsce
Fiat Tipo – nowy lider sprzedaży w Polsce
To było do przewidzenia. Tani, miejski model od włoskiego producenta szybko podbił gusta polskich klientów. Sprzedaż Fiata Tipo rośnie w mgnieniu oka, a majowe raporty sprzedaży uplasowały ten model na szczycie listy.