mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Reklamowe trofea dla Nissana

Reklamowe trofea dla Nissana

Ubiegłoroczne działania reklamowe podejmowane przez Nissan Poland zostały docenione przez jury Konkursu Innowacji w Mass Mediach Media Trendy.

Kampanię "Micra. Bo tak", której częścią było niestandardowe wykorzystanie sal kinowych jako formy reklamy, wyróżniono w kategorii "Kreatywne wykorzystanie kina".

Reklama internetowa poświęcona modelowi Primera została laureatem w kategorii "Kreatywna reklama w Internecie". Innowacyjność w tym przypadku polegała na początkowym emitowaniu obrazu czarno-białego. Obraz stawał się kolorowy dopiero po kliknięciu na banner Primery, komunikujący kolorową kamerę, ułatwiającą precyzyjne parkowanie tyłem.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Polska importerem roku
Skoda Polska importerem roku
Skoda Polska po raz pierwszy w historii zdobyła prestiżowy tytuł „Importer of the Year" za rok 2016. To najważniejsze wyróżnienie, jakie marka mogła otrzymać z rąk czeskiego producenta samochodów.