mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Reklamy General Motors

Reklamy General Motors

General Motors będzie jednym z tylko dwóch producentów aut, którzy będą mieli swoje spoty reklamowe w przerwach transmisji Igrzysk Olimpijskich w 2012 roku w Londynie.

Reklamy General Motors
Chodzi konkretnie o transmisję amerykańską, która będzie nadawana przez NBC. - Moment jest wręcz idealny, bo w tym czasie będziemy wprowadzać kilka Cadillaców i Chevroletów do oferty, a taki układ nam niezwykle pomoże - powiedział Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu w General Motors.

Ewanick odmówił podania informacji o konkretnych samochodach, jakie mają być reklamowane w tym czasie, oraz ile GM zapłaci za całą kampanię, która ma się rozpocząć na sto dni przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich. Powiedział jedynie, że "wydatki będą znaczące".

General Motors ulokował 1,48 miliarda dolarów w marketing w samych pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 roku, czyli o 21% więcej niż w analogowym okresie 2009 roku. GM jest trzecim największym reklamodawcą w Stanach Zjednoczonych.

GM będzie jednym z dwóch producentów, jak wspomnieliśmy. Tym drugim będzie BMW AG.

Koncern z Detroit jest związany z Igrzyskami Olimpijskimi od 1984 roku, natomiast NBC zaczęło nadawać jego reklamy podczas imprezy od 2000 roku, czyli od igrzysk w Sydney.

Podobne wiadomości:

Ubierz swojego Mercedesa w Audi

auto motor i sport 0000-00-00

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Premiery 2016-03-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Renault Scenic z nowym silnikiem
Renault Scenic z nowym silnikiem
Daimler i Renault wzmacniają współpracę w kwestii jednostek napędowych. Nowa konstrukcja przygotowana przez niemieckich i francuskich inżynierów trafi pod maskę modeli Scenic i Grand Scenic.