mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Renault Polska tworzy Dyrekcję Krajów Bałtyckich

Renault Polska tworzy Dyrekcję Krajów Bałtyckich

Z dniem 14 marca 2005 w Renault Polska zostanie utworzona nowa Dyrekcja Krajów Bałtyckich. Na jej dyrektora został powołany Marek Małachowski, obecny Dyrektor Sprzedaży i Sieci Renault Polska.

Utworzenie Dyrekcji Krajów Bałtyckich w Renault Polska ma zagwarantować odpowiednie dostosowanie oferty produktów i usług do wymagań klientów i specyfiki każdego z trzech krajów oraz rozwój sieci sprzedaży i obsługi.

Kraje Bałtyckie charakteryzuje wzrost gospodarczy oraz duży potencjał. Przy liczbie mieszkańców wynoszącej 3,5 mln na Litwie, 2,3 mln na Łotwie i 1,4 mln w Estonii wzrost PKB wyniósł w 2004 roku odpowiednio 9%, 7,5%, 4,7%.  Łączny rynek samochodów osobowych i dostawczych wynosił w 2004 roku 42.922 (Litwa: 11.505, Łotwa: 12.663, Estonia: 18.754). Oznacza to wzrost udziału Renault w ogólnym rynku samochodów osobowych i dostawczych w Krajach Bałtyckich z 4,15% w 1999 roku do 9,8% w 2004 roku. Ambicją Renault jest osiągnięcie w 2005 roku 11% udziału w rynku samochodów osobowych i dostawczych w łącznej sprzedaży marek Renault i Dacia oraz wzrost obrotów części zamiennych o 10,8%.

Dyrektorem Krajów Bałtyckich z dniem 14 marca 2005 został mianowany Marek Małachowski, obecny Dyrektor Sprzedaży i Sieci Renault Polska. Poprzednio pełnił funkcje m.in. Dyrektora Marketingu Renault Polska (1996-1999) i Dyrektora Gamy Małych Samochodow (segment A/B) w centrali koncernu (1999-2003). Jego obecne stanowisko zajmie Arnaud Barral, dotychczasowy Dyrektor Finansowy.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport