mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > SMS-em po muzycznego Smarta

SMS-em po muzycznego Smarta

Nowych sposobów zwabienia nas do zainteresowania się autem jako potencjalnym produktem do zakupu nigdy zbyt wiele.

SMS-em po muzycznego Smarta

Oto jak pomysł użycia do tego telefonu komórkowego wdrażany jest w życie - na razie w Anglii. Jako pierwsza marka na świecie, Smart w swoich telewizyjnych spotach zachęca do umówienia się na jazdę próbną poprzez wysłanie SMS-a. Do tego, tą drogą można również zamówić broszurę informacyjną lub poprosić o listę najbliższych dealerów.

Smart, marka koncernu DaimlerChrysler, jest skierowana do dość specyficznej, bo młodej i mobilnej grupy odbiorców. Trudno jest ich zastać przed telewizorem, a co dopiero zaciekawić tradycyjną reklamą. Wychodząc na przeciw takiemu wyzwaniu i chcąc zaistnieć na dłużej w świadomości przyszłego, potencjalnego klienta, trzeba stosować połączenia różnych dostępnych mediów.

Kolejnym przykładem powyższej strategii jest współpraca, jaką Smart podjął z amerykańską firmą Apple - i w tym przypadku niemiecka marka jest również pionierem na rynku. Oferuje ona wyposażanie swojego malucha w zestaw do odtwarzania i ładowania iPoda. Limitowana seria modelu fortwo i-move (na zdjęciu), już od zeszłego roku dostępna jest na kilku rynkach Europy. Szczególne jest nie tylko zainstalowanie przystawki do odtwarzacza i-Pod, ale również felg Brabusa oraz zastosowanie korespondującego z urządzeniem koloru auta: białego, ze srebrną ramą Tridion opinającą nadwozie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota pracuje nad wodorową ciężarówką
Toyota pracuje nad wodorową ciężarówką
Japoński koncern rozpoczyna prace nad ciężarówką napędzaną ogniwami paliwowymi. Jest to kolejny pojazd Toyoty po autobusie FC Bus wykorzystujący innowacyjną technologię.