mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Scania skoncentrowana na wzroście i elastyczności

Scania skoncentrowana na wzroście i elastyczności

- Zapotrzebowanie na środki transportu zależy od wzrostu gospodarczego. Na wielu naszych rynkach prognozy nie są zbyt pomyślne w krótkim okresie, ale w dłuższym dobra koniunktura powróci. Dlatego nadal inwestujemy w badania i rozwój oraz zwiększanie potencjału produkcyjnego i sieć serwisową - powiedział prezes i dyrektor generalny Scania Martin Lundstedt na firmowym Dniu Rynków Kapitałowych w Södertälje.

Scania skoncentrowana na wzroście i elastyczności
Scenariusz przewidujący produkcję 150 000 pojazdów rocznie i dalszą ekspansję usług serwisowych opiera się na polepszeniu sytuacji ekonomicznej w Europie oraz na dalszym wzroście nowych rynków. W licznych sektorach rośnie zapotrzebowanie na wydajną logistykę, napędzane między innymi przez dążenie do ograniczenia jej wpływu na środowisko naturalne. Dla firmy Scania stwarza to nowe możliwości.

Podczas Dnia Rynków Kapitałowych przemówił również Jan Ytterberg, dyrektor finansowy Scania. Podkreślił, że w scenariuszu wzrostu firma narzuca sobie ścisłe reguły postępowania, aby zachować pełną elastyczność w obliczu zmian popytu. W przeszłości Scania radziła sobie z nagłymi spadkami zamówień i potrafiła wypracować zysk.

- Zwiększamy powierzchnię produkcyjną na bazie istniejących fabryk i zachowujemy pewną liczbę pracowników na umowach czasowych. Możemy więc działać elastycznie. Wzrost sprzedaży usług związanych z produktem również pomaga nam utrzymać zyskowność w całym cyklu ekonomicznym - mówił Ytterberg.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport