mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Seat Exeo od 21 990 Euro

Seat Exeo od 21 990 Euro

Chociaż nowego Seata Exeo można będzie kupić dopiero na wiosnę 2009 r., to hiszpańscy klienci zainteresowani nowym sedanem już składają zamówienia i wybierają konfigurację swojego przyszłego auta u dealerów, co daje im prawo do skorzystania z ofert specjalnych.

Seat Exeo od 21 990 Euro
Pierwsi nabywcy nowego Seata Exeo mają do wyboru trzy silniki benzynowe – 1.6 102 KM, 1.8 150 KM i 2.0 TSI 200 KM – oraz dwa diesle o pojemności 2 litrów i mocy 143 lub 170 KM. Obydwie jednostki wysokoprężne są wyposażone w filtr cząstek stałych (DPF) oraz układ zasilania common rail, zastosowany po raz pierwszy w modelu marki Seat. Wszystkie silniki współpracują z 6-biegowymi skrzyniami manualnymi i spełniają normy EU5 dotyczącej poziomu emisji spalin, która zacznie obowiązywać w 2010 r. Exeo dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia – Reference, Stylance i Sport.

W ramach przedpremierowej oferty specjalnej klienci, którzy złożą zamówienia przed 20 lutego otrzymają samochody wyposażone standardowo w specjalne pakiety Convenience (w przypadku wersji Reference) oraz Stylance Plus lub Sport Plus. Pierwszy z wymienionych pakietów obejmuje kierownicę z wielofunkcyjnymi przyciskami, układ kontroli prędkości, moduł Bluetooth, dywaniki z przodu, ręczną regulację wysokości fotela kierowcy, centralny podłokietnik z przodu i tempomat.  Pakiet Stylance Plus to 17-calowe aluminiowe obręcze kół, drewniane elementy ozdobne we wnętrzu, podwójne reflektory ksenonowe z układem adaptacyjnym (AFS), spryskiwacze reflektorów, światła do jazdy dziennej, system oświetlania drogi przed pojazdem Coming Home oraz moduł Bluetooth.

W pakiecie Sport Plus nabywca otrzymuje 18-calowe aluminiowe obręcze kół, podwójne reflektory ksenonowe z układem adaptacyjnym (AFS), spryskiwacze reflektorów, światła do jazdy dziennej, system Coming Home, moduł Bluetooth oraz pakiet elektryczny nr 1 obejmujący składane lusterka boczne, czujnik parkowania z tyłu, wycieraczki z sensorem deszczu, automatyczny włącznik świateł, lusterko wsteczne z funkcją zapobiegającą oślepianiu, szybę czołową o podwyższonej izolacji akustycznej, szyby z dwuwarstwowego szkła oraz zielony pas przeciwsłoneczny na szybie przedniej.
Nowy sedan charakteryzuje się bogatym wyposażeniem standardowym, a wiele elementów to nowości w ofercie marki Seat. Wyposażenie wersji podstawowej Reference obejmuje między innymi: ABS + TCS, ESP z układem wspomagania hamowania awaryjnego EBA, dwie czołowe poduszki powietrzne, poduszki boczne i poduszki ochraniające głowy, poduszkę kolanową, możliwość wyłączenia poduszki czołowej pasażera, system przypominający o obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa dla kierowcy, 16-calowe stalowe obręcze kół, dwustrefową automatyczną klimatyzację, komputer podróżny, przednie i tylne szyby boczne sterowane elektrycznie, elektrycznie podgrzewane lusterka, lampy przeciwmgielne, zdalnie sterowany centralny zamek, radioodtwarzacz CD z wejściem aux-in i czterema głośnikami oraz zaczepy Isofix do mocowania fotelika dziecięcego na fotelu pasażera z przodu i miejscach skrajnych z tyłu.

W wyposażeniu opcjonalnym mogą znaleźć się między innymi: boczne poduszki powietrzne z tyłu, podwójne reflektory ksenonowe z układem AFS, dwuwarstwowe szyby, alarm wolumetryczny z czujnikiem przechyłu, okno dachowe z ogniwami słonecznymi oraz chłodzony schowek w desce rozdzielczej.

Ceny nowego Seata Exeo rozpoczynają się od 21 990 € za wersję podstawową Reference z silnikiem benzynowym 1.6 102 KM. Za najdroższą wersję Stylance z silnikiem Diesla 2.0 CR o mocy 170 KM trzeba zapłacić 28 450 €.
Tematy w artykule: Exeo

Podobne wiadomości:

Bardziej eleganckie Exeo

Bardziej eleganckie Exeo

Premiery 2011-08-30

Nowoczesny radiowóz w Radomiu

Nowoczesny radiowóz w Radomiu

Aktualności 2011-06-16

Komentuj:

~hahah 2009-02-06

exeo bedzie nie wypałem ale tylko ze względu na cene mamy kryzys na świecie i dziwie sie że exeo bedzie tyle kosztował dla porownania nowego lexusa is mozna miec za 110tys a ja mialbym wybrac exeo ? hahahah . TO autko nie powinno kosztowac wiecej jak 75 tysiecy i to najbogatszej wersji !!!

~adam 2008-12-23

autko klasy średniej a ceny jak z kosmosu: za sensownego disela 140 km trzeba zapłącić 100 k pln, Nowy avensis z dislem 2.0 126 km kosztuje niewiel ponad 80 k pln. A oferowanie dzisięcioletniego silnika 1.6 102 km za 90 kpln to chyba jakiś żart, Skoda Superb ma przyzwoity podstawowy silnik 1.4 tsi 125 km i kosztuje 76 kpln. Myślę że będzie to niszowy model dla miłośników kombinacji hiszpańskiego temperamentu ze starym modelem audi a4. wesołych świąt

~aaa 2008-12-22

Koza, rozumiem, że "Osobiście wolałbym Audi A4 poprzedniej generacji (czyli Exeo) od Passsata czy Insignii" ale po co w takim razie kupować Seata jak możesz za mniej niż połowę ceny kupić dwuletnie audi? Tak wiem, Seat będzie nowy, ale oszczędność 40% jednak jest warta kupna lekko używanego z sieci dealerskiej o pewnym pochodzeniu, niż przepłacanie za coś co użytkownicy audi już kupować nie chcieli.....

~Koza 2008-12-22

Nie rozumiem dlaczego ktoś się dziwi, że "walą ceny jak za nowego passata, accorda czy insignię", przecież Exeo to klasa średnia, czyli ta sama klasa, co wymienionych modeli. Osobiście wolałbym Audi A4 poprzedniej generacji (czyli Exeo) od Passsata czy Insignii, może zastanowiłbym się nad Hondą Accord. Poczekajmy na polskie ceny.

~A dywaniki z tyłu za dopłatą? 2008-12-22

Pazerność koncernu VW jet niesamowita. Nie dość, że wciskają ludziom stare audi A4 jako nowego seata, walą ceny jak za nowego passata, accorda czy insignię, to jeszcze w super promocji dywanikii z przodu! Brawo!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport