mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Setra jako bistro-bus

Setra jako bistro-bus

Zakup dwupokładowego autobusu Setra S 431 DT w formie bistro-busu dodatkowo uatrakcyjnia jedną z najnowocześniejszych w Europie flot autobusów turystycznych, znaną pod marką Car Rouge.

Setra jako bistro-bus

Firma ze szwajcarskiej miejscowości Kerzers trudni się od roku 1986 przewozami turystycznymi. Na początku były to regularne - 3 razy tygodniowo - przewozy na linii do Tossa Giverola na hiszpańskim wybrzeżu Costa Brava, dokąd zmierzali turyści ze Szwajcarii. Potem stopniowo poszerzano ofertę. Obecnie z przewozów Car Rouge korzysta rocznie 10 tys. gości, podróżując przez całą Europę. Flota Car Rouge liczy 12 luksusowych autokarów, z których połowa to właśnie bistro-busy marki Setra.

Szef firmy Car Rouge, Christoph Bührer, jasno formułuje powody zakupu kolejnego luksusowego autobusu Setra: "Nasi pasażerowie bardzo chwalą sobie, że oferujemy im na dalekie przejazdy autokary, w których mogą wygodnie siedzieć, mają miejsce na wyciągnięcie nóg oraz zapewniamy im obszerną przestrzeń na bagaże". Car Rouge zabiera w podróż bistro-busem maksymalnie 44 gości, podczas gdy konkurencja oferuje miejsce 68 i więcej pasażerom. Komfort i miłe wrażenia z jazdy stoją u szwajcarskiego przewoźnika na pierwszym miejscu.

Tradycja bistro-busów spod znaku Setry w firmie Car Rouge sięga roku 1986. Wówczas po raz pierwszy Car Rouge miał pomysł, by na dolnym pokładzie autobusu oferować pasażerom posiłki i napoje. Zakupiono więc dwupokładowy model Setra S 228 DT z serii 200 cieszącej się w tamtych czasach dużą popularnością. Z czasem doszedł następca tego modelu – S 328 DT (seria 300), a teraz najnowszy dwupokładowiec Setry – model S 431 DT z serii TopClass 400. Obok seniora S 228 DT w użyciu są jeszcze 4 modele S 328 DT.

W roku 1981 zaprezentowano pierwszą dwupokładową Setrę S 228 DT. Od tego czasu dwupokładowe Setry są stałym elementem programu produkcyjnego. Do chwili obecnej wyprodukowano i zarejestrowano znacznie powyżej tysiąca luksusowych autobusów o wysokości powyżej 4 m.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Pierwszy, elektryczny autobus do poboru krwi
Pierwszy, elektryczny autobus do poboru krwi
Solaris przygotowuje pierwsze takie zamówienie na świecie. Dwa elektryczne autobusy posłużą jako mobilne punkty poboru krwi i już niebawem trafią do polskiego odbiorcy.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic