mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Shell nr 1 w sprzedaży olejów

Shell nr 1 w sprzedaży olejów

W niezależnych badaniach rynku, przeprowadzonych przez firmę Kline, Shell został uznany za największego na świecie sprzedawcę olejów silnikowych w 2006 roku, a także utrzymał pozycję lidera w kategorii marek olejowych.

Shell nr 1 w sprzedaży olejów

Wyniki badań zostały opublikowane 30 lipca 2007 roku w "Raporcie na temat międzynarodowej konkurencji na rynku przemysłu olejowego na świecie, w latach 2006-2016" (Competitive Intelligence from the Global Lubricants Industry, 2006-2016).
 
W 2006 roku Shell osiągnął 12% udziału w światowym rynku produkcji olejów, co oznacza 5% wzrost produkcji w stosunku do roku 2005. Jest on ponad trzykrotnie wyższy w porównaniu do średniego wzrostu w tej branży. Produkcja olejów firmy Shell w ubiegłym roku przekroczyła 4,5 miliona ton, ustanawiając nowy rekord koncernu. Firma odnotowała znaczące wzrosty sprzedaży na kluczowych rynkach, takich jak: Rosja, Chiny, część Azji i Europy. Potencjał Shell zwiększyło także strategiczne przejęcie 75% udziałów w spółce Beijing Tongyi w październiku 2006 roku.

Wśród olejów Shell znajduje się wiele znanych na całym świecie marek, między innymi – Shell Helix, Shell Rimula, Shell Tellus, Pennzoil, Quaker State i Tongyi.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport