mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Sieć Conti360 nagradza najlepsze serwisy

Sieć Conti360 nagradza najlepsze serwisy

Już po raz siódmy firma Continental przeprowadziła ranking najlepszych serwisów należących do Sieci Conti360° Fleet Services. Po raz pierwszy przy tej okazji przyznano również nagrody Fair Play.

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu w kategorii Serwis Roku Sieci Conti 360° okazali się być bezkonkurencyjni w swoich regionach. Wykazali się najwyższą jakością obsługi klienta, szybkością realizacji zleceń oraz terminowością ich rozliczania. W tym roku nagrodzono pięć najlepszych serwisów, po jednym z każdego z 5 regionów operacyjnych firmy w Polsce.

Tytuł Serwis Roku Sieci Conti360° 2013 otrzymały:
JMK Poznań – Region Północno-Zachodni
Regum II – Region Południowo-Zachodni
Gumlop – Region Północno-Wschodni
Gas Truck – Region Centralny
Korzonek – Region Południowo-Wschodni

Zwycięzcy rankingu w regionach są wyłaniani na podstawie corocznego audytu prowadzonego w całej Sieci Conti360o. Na zakończenie roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych firmy Continental w Polsce. Najwyżej ocenione serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti360°, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Najlepsze warsztaty w pierwszej kolejności wykonują usługi zlecane przez Continental i floty transportowe.  Dzięki przeprowadzanej corocznej weryfikacji jakości świadczonych usług w stosunku do standardów Continental właściciele i administratorzy flot ciężarowych, współpracujący z siecią serwisową Conti360° mogą być pewni profesjonalnej i fachowej obsługi świadczonej przez wyróżnione firmy.

- Dla firm transportowych istotne jest, by serwis nie tylko sprawnie świadczył obsługę serwisową, ale także wspierał je w zakresie doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia. Dzięki naszemu rankingowi możemy co roku weryfikować, które z serwisów oferują  usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo element rywalizacji między poszczególnymi serwisami motywuje je do stałego podnoszenia jakości usług – powiedział Łukasz Puchała, Conti360° Network Manager.

Continental w tym roku po raz pierwszy przyznał nagrody Fair Play pięciu warsztatom, które w nieszablonowy sposób angażują się w doskonalenie jakości obsługi klientów i dalszy rozwój Sieci Conti360°. Wyróżniono te serwisy, które oprócz spełnienia podstawowych kryteriów jakościowych współpracy z Continental, wykazują się też aktywnym wsparciem rozwoju sieci Conti360°, np. pod względem technicznym, jak też w inny istotny sposób przyczynia się do zwiększenia jakości obsługi klienta. Nagrodę może otrzymać serwis, który wychodzi z dodatkowymi inicjatywami rozwiązywania niestandardowych problemów oraz jest sumienny i lojalny wobec ostatecznego użytkownika flotowego i nie pozostawia go bez wsparcia w sytuacjach problemowych problemów.

W nowej kategorii Fair Play wyróżniono w tym roku następujące warsztaty Sieci Conti360°:
JMK Poznań – Region Północno-Zachodni
Latex – Region Południowo-Zachodni
Gołaszewski – Region Północno-Wschodni
Moto Akcesoria – Region Centralny
Litwiński – Region Południowo-Wschodni

Podobne wiadomości:

Test opon zimowych 2015 w nowym numerze auto motor i sport

Test opon zimowych 2015 w nowym numerze auto...

Aktualności 2015-10-24

Innowacyjne sterowanie gestami od Continentala

Innowacyjne sterowanie gestami od...

Technika 2016-05-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Borgward wraca na rynek europejski
Borgward wraca na rynek europejski
Już niebawem na polskim rynku motoryzacyjnym może się pojawić nowy gracz. Niemiecka marka Borgward po latach wraca do gry. Pierwszym modelem będzie duży SUV – BX7.