mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Sieć Conti360 nagradza najlepsze serwisy

Sieć Conti360 nagradza najlepsze serwisy

Już po raz siódmy firma Continental przeprowadziła ranking najlepszych serwisów należących do Sieci Conti360° Fleet Services. Po raz pierwszy przy tej okazji przyznano również nagrody Fair Play.

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu w kategorii Serwis Roku Sieci Conti 360° okazali się być bezkonkurencyjni w swoich regionach. Wykazali się najwyższą jakością obsługi klienta, szybkością realizacji zleceń oraz terminowością ich rozliczania. W tym roku nagrodzono pięć najlepszych serwisów, po jednym z każdego z 5 regionów operacyjnych firmy w Polsce.

Tytuł Serwis Roku Sieci Conti360° 2013 otrzymały:
JMK Poznań – Region Północno-Zachodni
Regum II – Region Południowo-Zachodni
Gumlop – Region Północno-Wschodni
Gas Truck – Region Centralny
Korzonek – Region Południowo-Wschodni

Zwycięzcy rankingu w regionach są wyłaniani na podstawie corocznego audytu prowadzonego w całej Sieci Conti360o. Na zakończenie roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych firmy Continental w Polsce. Najwyżej ocenione serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti360°, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Najlepsze warsztaty w pierwszej kolejności wykonują usługi zlecane przez Continental i floty transportowe.  Dzięki przeprowadzanej corocznej weryfikacji jakości świadczonych usług w stosunku do standardów Continental właściciele i administratorzy flot ciężarowych, współpracujący z siecią serwisową Conti360° mogą być pewni profesjonalnej i fachowej obsługi świadczonej przez wyróżnione firmy.

- Dla firm transportowych istotne jest, by serwis nie tylko sprawnie świadczył obsługę serwisową, ale także wspierał je w zakresie doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia. Dzięki naszemu rankingowi możemy co roku weryfikować, które z serwisów oferują  usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo element rywalizacji między poszczególnymi serwisami motywuje je do stałego podnoszenia jakości usług – powiedział Łukasz Puchała, Conti360° Network Manager.

Continental w tym roku po raz pierwszy przyznał nagrody Fair Play pięciu warsztatom, które w nieszablonowy sposób angażują się w doskonalenie jakości obsługi klientów i dalszy rozwój Sieci Conti360°. Wyróżniono te serwisy, które oprócz spełnienia podstawowych kryteriów jakościowych współpracy z Continental, wykazują się też aktywnym wsparciem rozwoju sieci Conti360°, np. pod względem technicznym, jak też w inny istotny sposób przyczynia się do zwiększenia jakości obsługi klienta. Nagrodę może otrzymać serwis, który wychodzi z dodatkowymi inicjatywami rozwiązywania niestandardowych problemów oraz jest sumienny i lojalny wobec ostatecznego użytkownika flotowego i nie pozostawia go bez wsparcia w sytuacjach problemowych problemów.

W nowej kategorii Fair Play wyróżniono w tym roku następujące warsztaty Sieci Conti360°:
JMK Poznań – Region Północno-Zachodni
Latex – Region Południowo-Zachodni
Gołaszewski – Region Północno-Wschodni
Moto Akcesoria – Region Centralny
Litwiński – Region Południowo-Wschodni

Podobne wiadomości:

Innowacyjne sterowanie gestami od Continentala

Innowacyjne sterowanie gestami od...

Technika 2016-05-18

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Aktualności 2016-04-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Autobusy szkolne są w tragicznym stanie
Autobusy szkolne są w tragicznym stanie
Najwyższa Izba Kontroli przeprowadziła kontrolę działań transportowych gmin w zakresie realizacji obowiązku dowożenia dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół. Wyniki tej kontroli są zatrważające.