mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Sieć sprzedaży Ssangyong prawie gotowa

Sieć sprzedaży Ssangyong prawie gotowa

W rekordowym czasie czterech miesięcy Ssangyong Poland niemal zakończył budowę swojej sieci sprzedaży i serwisu. Z 25 planowanych docelowo przedstawicielstw, otwarto już 14.

Sieć sprzedaży Ssangyong prawie gotowa

Obecnie samochody marki Ssangyong sprzedawane są w Warszawie, Białymstoku, Olsztynie, Elblągu, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Bielsku-Białej, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Krośnie i Lublinie. W ciągu trzech miesięcy dołączą do nich trzy następne w Bydgoszczy, Szczecinie i kolejna w Warszawie.

Do końca pierwszego kwartału Ssangyong otworzy 17 z 25 planowanych w całej Polsce przedstawicielstw. Są to i będą stacje dealerskie, które prowadzą sprzedaż aut także innych marek. To pierwszy na rynku przypadek, kiedy importer samochodów i sami dealerzy wykorzystują na tak dużą skalę możliwość sprzedaży aut różnych marek pod tym samym dachem.

"Nie przewidujemy żadnych trudności z zakończeniem budowy sieci do końca roku 2006. Spotykamy się z dużym zainteresowaniem dealerów, którzy niemal od razu deklarują podpisanie z nami umowy. Oferujemy im ciekawy i solidny produkt, który dodatkowo, w większości przypadków, uzupełnia portfolio sprzedawanych aut o samochody terenowe. Czyni to ofertę salonów bardziej atrakcyjną." – twierdzi Grzegorz Handzlik, dyrektor sprzedaży Ssangyong Poland.

Importer kładzie nacisk na to, aby sieć sprzedaży samochodów Ssangyong (obecnie modele Rexton, Rodius i Musso Sports) tworzyły firmy z dużym doświadczeniem, znane na rynkach lokalnych i, co najważniejsze, które osiągnęły już sukces w sprzedaży innych marek. Ssangyong Poland ze swojej strony inwestuje w szkolenia sprzedawców oraz wspiera dealerów w zakresie promocji i reklamy (np. organizuje projekt "Szkoła Jazdy Terenowej Ssangyong").

Mirosław Zięba, właściciel salonu w Katowicach, jest zadowolony ze swojej decyzji o rozpoczęciu współpracy z Ssangyong Poland: "Dodanie samochodów SUV do dotychczas sprzedawanych przez nas aut marki Renault, znacznie zwiększyło atrakcyjność naszej oferty. Nie bez znaczenia jest też fakt pojawienia się możliwości uzyskania dodatkowych przychodów ze sprzedaży samochodów Ssangyong."

Zobacz więcej o marce Ssangyong

Zobacz koniecznie: Wszystko o Ssangyong
Tematy w artykule: Ssangyong

Podobne wiadomości:

Ssangyong Korando Sport zmienia nazwę

Ssangyong Korando Sport zmienia nazwę

Aktualności 2016-10-14

SsangYong LIV-2 SUV - zapowiedź nowego luksusowego SUV-a

SsangYong LIV-2 SUV - zapowiedź nowego...

Premiery 2016-09-29

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport