mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Skoda nadal w Tour de France

Skoda nadal w Tour de France

Skoda Auto podpisała porozumienie w sprawie kontynuacji partnerstwa z Tour de France aż do 2013 roku.

Skoda nadal w Tour de France
W ten sposób Skoda przedłuża współpracę zapoczątkowaną w 2004 roku, pozostając głównym partnerem jednego z najważniejszych wyścigów kolarskich na świecie. Czeska marka jest również sponsorem „białej koszulki”, nagrody przyznawanej najlepszemu kolarzowi wyścigu, który nie ukończył jeszcze 25. roku życia.
 
"Nasze zaangażowanie w projekt międzynarodowych wyścigów kolarskich pozostaje jednym z najważniejszych filarów naszej strategii sponsorskiej. Poza Tour De France, drugim najważniejszym dla nas projektem jest współpraca z Giro d'Italia, który jest szczególnie wspierany przez włoskiego importera Skody. Udział w wielu imprezach dla entuzjastów dwóch kółek w każdym wieku, takich, jak np. rozgrywany w Czechach Bike for Life, Škoda Velothon Berlin w Niemczech, czy Tour de Romandie w Szwajcarii”, to inne projekty, w których bardzo aktywnie uczestniczymy - powiedział Martin Lauer, Szef Komunikacji Korporacyjnej Škoda Auto.
 
W 2010, Skoda Auto w dalszym ciągu będzie wspierała 8 zawodowych grup kolarskich - Cofidis, Cervélo Test, Francaise des Jeux, Euskateltel - Euskadi, Milram, Rabobank, Saxo Bank, Silence-lotto i dwie załogi wsparcia technicznego - Shimano i Mavic.
 
Wielki start 97. edycji Tour de France, zwany "Grand Départ", w tym roku odbędzie się w holenderskim mieście Rotterdam. Poza Holandią, kolarze pojadą przez Francję i Belgię. Zawodnicy staną na starcie 3 lipca 2010 roku i będą mieli do pokonania dystans 3596 kilometrów, podzielony na 20 etapów. Metę przekroczą 25 lipca, będzie ona usytuowana na Polach Elizejskich w Paryżu.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Skoda
Tematy w artykule: Skoda sponsor Tour de France

Podobne wiadomości:

Rekordowa sprzedaż samochodów w Polsce. Skoda znów numerem jeden

Rekordowa sprzedaż samochodów w Polsce. Skoda...

Aktualności 2018-01-15

Kia Venga, Renault Clio, Skoda Fabia – gorący...

auto motor i sport 0000-00-00

Więcej za mniej. Dzięki takim samochodom jak Renault Clio czy Skoda Fabia sprzedaż nowych aut w Polsce nie jest dramatycznie niska, ale jedynie niska. Na ratunek wynikom sprzedaży do salonów wjeżdża Kia Venga - sprzymierzeniec czy konkurent Clio i Fabii?

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX przeszła face lifting, który wprowadził kilka istotnych zmian w napędzie samochodu. Jest teraz bardziej zwinny na torze, pokonując okrążenie toru testowego szybciej niż dotychczasowy model.