mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Specjalny model Legacy kombi i nowa wersja Imprezy

Specjalny model Legacy kombi i nowa wersja Imprezy

Subaru Import Polska wprowadza na polski rynek na przełomie marca i kwietnia br. specjalny model Legacy Kombi 2.0. Zaś przełom kwietnia i maja będzie okresem, w którym pojawi się Impreza WRX STi 2005.

Specjalny model Legacy kombi i nowa wersja Imprezy

Nowe Subaru Legacy Kombi 2.0 jest limitowaną serią 50 aut i będzie kosztowało w stosunku do modelu podstawowego jedynie 1000 Euro więcej. Wyposażone będzie dodatkowo w otwierany dach, czarną skórzaną tapicerkę, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, podgrzewane przednie fotele, podgrzewane wycieraczki przedniej szyby, tempomat oraz tylne i przednie kurtyny powietrzne.

Nowy model Legacy dostępny będzie zarówno z manualną jak i automatyczną skrzynią biegów, tylko w wersji kombi. Dostępne kolory to: czarny, niebieski oraz srebrny. Jeżeli stan prawny nie ulegnie zmianie nowe Legacy będzie posiadało homologację ciężarową.

Najnowsza Impreza WRX STi, blisko spokrewniona z rajdową wersją Imprezy WRC, będzie posiadała prawie całkowicie zmienioną geometrię zawieszenia i dostosowaną do niej strukturę nadwozia. Sam wygląd zewnętrzny auta niewiele się zmieni w stosunku do poprzedniej wersji. Cena nowej Imprezy odpowiadać będzie wartości 43.000 euro.

Aby auto jeszcze lepiej trzymało się drogi i zapewniało większą stabilność w zakrętach zmieniono kąt pochylenia kół, poszerzono rozstaw tylnych kół (1.480 mm) oraz osi (2.525 mm). Wprowadzono nowy helikalny typ mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu oraz dodatkowy czujnik prędkości kątowej.

W wyglądzie zewnętrznym zmieniono wygląd osłony tylnego nadkola w związku ze wzrostem rozstawu tylnych kół, a także zastosowano osłony podłogi w celu polepszenia aerodynamiki. Wykończenie wnętrza będzie miało lepszą jakość. Zmieniony został m.in. kształt osłon przeciwsłonecznych, a w centralnej części szyby dodano osłonę w postaci ceramicznych kropek na szybie.

W stosunku do Imprezy WRX STi z poprzedniego roku parametry silnika  pozostały niezmienione. Dostępną jednostką jest dwulitrowy silnik o mocy 265 KM i maksymalnym momencie obrotowym 343 Nm. Napęd przekazywany jest przez wzmocnione sprzęgło do 6 biegowej skrzyni o krótkich przełożeniach. Współpracuje ona z systemem stałego napędu wszystkich kół. Auto ze startu zatrzymanego osiągnie prędkość 100 km/h w 5,5 sek., zaś maksymalna szybkość wynosi 244 km/h.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport