mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Sportowy kompakt Chery

Sportowy kompakt Chery

Ponieważ według niektórych przyszłość motoryzacji będzie w znacznej mierze należeć do chińskich producentów, z uwagą przypatrujemy się premierom, jakie pojawiły się na wystawie samochodowej w Szanghaju.

Sportowy kompakt Chery

Jedną z nowości jest koncepcyjny Chery Shooting Sport. Sportowy kompakt chińskiej marki na lokalnym rynku powinien zadebiutować już w 2009 roku, a później, o ile do tego czasu droga będzie już przetarta, pojawi się także i na innych rynkach, w tym i w Europie.
 
Trzydrzwiowy Chery, choć pomieści cztery osoby, przeznaczony jest raczej dla dwójki - kierowcy i tylko jednego pasażera. Miejsce z tyłu, nie dość, że ciężko się tam dostać, jest zaledwie symboliczne. Ogólnie wnętrze sprawia nawet niezłe wrażenie - jasne obicia siedzeń, drzwi czy deski rozdzielczej kontrastują z na zielono podświetlanymi elementami. Całość jest nowocześnie wykończona, a przednie fotele np. posiadają elektryczną regulację.
 
Z zewnątrz również pierwsze wrażenie jest więcej niż pozytywne. Dynamiczna i nowoczesna sylwetka podkreślona została unoszącą się ku górze linią boczną wraz z wąską linią okien. Również Wąska atrapa chłodnicy przechodzi zgrabnie w reflektory. Najefektowniejszym jednak elementem stylistycznym wydaje się być panoramiczny dach, który rozciąga się aż po tylną klapę bagażnika.
 
Czytaj także:

Chińskie Chery "made in Poland"? (2007-01-24)


 

Tematy w artykule: Chery

Podobne wiadomości:

Chińskie Chery Heavy Industry chce współpracowac z polskimi firmami

Chińskie Chery Heavy Industry chce...

Aktualności 2014-10-01

Chery wprowadza markę Exeed do Europy

Chery wprowadza markę Exeed do Europy

Aktualności 2017-09-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.