Producenci, którzy mają w ofercie samochody dostawcze, często reklamują je w ten sam sposób - plac budowy bądź magazyn, auto załadowane po brzegi i uśmiechnięci robotnicy, jadący przed siebie wyboistymi drogami. Taki scenariusz już się troszeczkę opatrzył. Do takiego samego wniosku doszedł Mercedes, tworząc nową kampanię marketingową Sprintera.
W tym przypadku spece od PR-u doszli do wniosku, że aby samochód "dostał pracę" w przedsiębiorstwie, musi... napisać list motywacyjny i aplikację. Nic trudniejszego. Mercedes nadrukował na oponach tekst aplikacji, wjechał samochodami w błoto, a następnie przejechał po wąskich, długich kartkach papieru. Następnie spakował je do kopert, na które samochód oponą sam nakleił karteczkę z adresem, i wysłał do 121 potencjalnych klientów, mogących być zainteresowanymi kupnem samochodu dostawczego. Prawda, że genialne?
>>Tutaj<< znajdziecie link do reklamy, zamieszczonej na serwisie YouTube.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!