mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Śrubex - na zachód i na wschód

Śrubex - na zachód i na wschód

Śrubex to największy producent śrub, nakrętek, wkrętów i nitów w Europie Środkowo - Wschodniej, a tym samym lider w Polsce. Każdego roku firma wprowadza około 100 nowych produktów do swojego programu produkcji, inwestuje w nowe technologie, stale optymalizuje procesy produkcyjne i dba o najwyższą jakość.

Śrubex - na zachód i na wschód

Firma, zatrudniająca około 800 osób,  posiada 50 lat doświadczeń w projektowaniu i produkcji elementów złącznych wysokiej jakości, co potwierdzają liczne certyfikaty. ŚRUBEX jest firmą która stale się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych przez co marka Śrubex oraz znak firmowy ŁF są rozpoznawalne nie tylko w Polsce ale i na świecie. Odbiorcami produktów Śrubex'u są przedsiębiorstwa ze wszystkich sektorów przemysłu, a w szczególności  z takich branż jak motoryzacja (krajowi odbiorcy to m.in. Fiat Auto Poland, FSO, Andoria Mot), budownictwo, przemysł maszynowy i elektromaszynowy, przemysł wydobywczy, meblarstwo, energetyka, przemysł stoczniowy oraz drogowy.

Fabryka, produkuje rocznie około 30 000 ton wyrobów śrubowych, z czego około 70% jest sprzedawanych za granicę, głównie do krajów Unii Europejskiej. Główni odbiorcy według struktury geograficznej to: Niemcy 50%, Holandia 20%, Wielka Brytania 10%, pozostałe 20% przypada na: Belgię, Francję, Hiszpanię, Portugalię, USA, Czechy, Słowację i Węgry. "Obecnie rozszerzamy sprzedaż o rynki zbytu Europy Wschodniej tj. Litwę, Łotwę i Estonię"- dodają przedstawiciele firmy. Spółka widzi dla siebie nowe szanse także na dynamicznie rosnącym rynku chińskim.

W 2004 roku zysk fabryki z Łańcuta wyniósł około 12,9 milionów złotych przy sprzedaży w wysokości 147 milionów złotych. W tym roku spółka planuje osiągnięcie 11,5-12,5 milionów zysku netto, zakładając 157 milionów złotych przychodu. Jest to możliwe między innymi dzięki temu, że od prawie 2 lat firma z sukcesem realizuje program restrukturyzacyjny, który pozwolił na znaczącą poprawę wyników i systematyczny wzrost rentowności. Zarząd Śrubex'u opracował również nową strategię rozwoju, która zakłada dalszy dynamiczny wzrost wartości spółki.

"Naszym celem długoterminowym jest osiągnięcie pozycji wiodącego producenta na rynku europejskim, preferowanego przez klientów, którzy poszukują wyrobu spełniającego ich najwyższe wymagania, oraz poszukującego wiarygodnego dostawcy produktu o światowej klasie" - dodają przedstawiciele firmy.

Od lutego 2004 r. firma ŚRUBEX S.A. została członkiem EIFI - European Industrial Fasteners Institute, największej europejskiej organizacji skupiającej producentów elementów złącznych. A rok później, zadebiutowała na giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Przeczytaj także:

Pora na aluminium (2005-12-02)

Amerykanie na Podkarpaciu (2005-11-22)

 


Podobne wiadomości:

Pora na aluminium

Pora na aluminium

Aktualności 2005-12-02

Amerykanie na Podkarpaciu

Amerykanie na Podkarpaciu

Aktualności 2005-11-22

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport