mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Strategia Forda

Strategia Forda

Całkowicie nowa rodzina małych samochodów.

Wprowadzenie na rynek całkowicie nowej rodziny małych samochodów wraz z nowymi technologiami jest kolejnym znaczącym krokiem w Europejskiej Strategii Transformacji Forda.

"W marcu 2000 roku ogłaszając Europejską Strategię Transformacji obiecaliśmy wprowadzenie 45 nowych produktów w ciągu 5 lat – powiedział Martin Leach, Wiceprezydent ds. Rozwoju Produktu, Ford of Europe. Częścią tej obietnicy jest wprowadzenie w najbliższych 18 miesiącach, 4 zupełnie nowych, małych samochodów, rozpoczynając prezentacją nowego Forda Fiesta podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie."

"Nowy Ford Fiesta jest kamieniem milowym dla Forda, kluczowym elementem naszej strategii mającej na celu zapewnienie europejskiej filii koncernu silnego i stałego tempa wzrostu oraz odzyskanie rentowności - powiedział David Thursfield, Prezes, Prezydent i CEO Ford of Europe. Ford Fiesta jest pierwszym samochodem z serii nowych modeli segmentu B, które zaprezentujemy w najbliższym czasie, podkreśla znaczenie klientów i wagę segmentu B dla Forda w Europie."

"Nie zaprezentujemy nowego Forda Fiesta, ani nie przedstawimy żadnych danych technicznych tego modelu przed IAA we Frankfurcie – powiedział Martin Leach. Ale jestem pewien, że nowy Ford Fiesta jest wart tego oczekiwania."

"Nowy Ford Fiesta jest zaprojektowany w nowoczesnym stylu, który w dużej mierze będzie spełniać oczekiwania klientów małych samochodów także w przyszłości – dodał Leach. Ford Fiesta czerpie siłę i atrakcyjność ze swoich poprzedników, co więcej przewyższa ich, by zapewnić nowemu modelowi miejsce lidera europejskiego segmentu B także w przyszłości."

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.