mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Studenci prezentują koncepcje stylistyczne i marketingowe dla Audi 2010 roku

Studenci prezentują koncepcje stylistyczne i marketingowe dla Audi 2010 roku

Firma Audi uczestniczyła w projekcie renomowanego „Art Center College of Design“ w kalifornijskiej Pasadenie (USA), w którym młodzi styliści i studenci marketingu zaprezentowali swoje pomysły dotyczące przyszłego wizerunku marki Audi.

Studenci prezentują koncepcje stylistyczne i marketingowe dla Audi 2010 roku

„Zadanie studentów polegało na rozwinięciu kreatywności w jasno określonych ramach. Dokładnie tak, jak to będzie wyglądało w ich przyszłym życiu zawodowym” – wyjaśnił Hans Berger, szef strategii marki w AUDI AG i osoba odpowiedzialna za projekt „Art Center College of Design“.

Studenci zostali podzieleni na multidyscyplinarne zespoły i mieli opracować koncepcje marketingowe i stylistyczne dla limuzyny Audi 2010 roku, która:

- oferuje miejsce dla czterech dorosłych osób,
- mieści się w amerykańskim segmencie samochodów kompaktowych (A4),
- jest kontynuacją aktualnej stylistyki Audi,
- doskonale wkomponowuje się w filozofię marki Audi.

„Chcieliśmy zachęcić młodych studentów designu i marketingu do współpracy od samego początku, od pierwszej koncepcji nowego samochodu, od pustej kartki papieru. Swobodna wymiana pomysłów między studentami różnych kierunków wniosła świeżość i dynamikę do procesów twórczych obu dyscyplin” – tłumaczył Berger.

Najwyżej oceniono stylistykę limuzyny zaprojektowanej przez południowokoreańskiego studenta Dong Park. Jury było zachwycone formą połączenia sportowego charakteru Audi z wymaganiami czteroosobowej limuzyny.

Interesującym elementem stylistycznym w tej koncepcji są fotele w formie wiązań snowbordowych. Dong Park wygrał dzięki nim praktykę w „Advanced Design Studio” Audi w Simi Valley w Kalifornii.

Zintegrowaną kampanię komunikacyjną z reklamą telewizyjną, drukowaną i materiałami promocyjnymi opracował egipski student Kareem Bahbah. Jako nagrodę otrzymał możliwość odbycia praktyki w McKinney, agencji reklamowej Audi of America w Północnej Karolinie.

„Art Center College of Design“ jest, prawie od 75 lat, szkołą wiodącą w dziedzinie sztuki i designu, oferuje fakultety w ramach pierwszego i drugiego kierunku studiów w wielu dyscyplinach. Ponadto oferuje także ogólnie dostępne programy edukacji w dziedzinie stylistyki dla osób w różnym wieku i z różnym doświadczeniem. „Art Center College of Design“ znajduje się Pasadenie, w Kalifornii, zajęcia odbywają się w starym Hillside Campus i w nowym South Campus w centrum miasta.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.