mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Studenci prezentują koncepcje stylistyczne i marketingowe dla Audi 2010 roku

Studenci prezentują koncepcje stylistyczne i marketingowe dla Audi 2010 roku

Firma Audi uczestniczyła w projekcie renomowanego „Art Center College of Design“ w kalifornijskiej Pasadenie (USA), w którym młodzi styliści i studenci marketingu zaprezentowali swoje pomysły dotyczące przyszłego wizerunku marki Audi.

Studenci prezentują koncepcje stylistyczne i marketingowe dla Audi 2010 roku

„Zadanie studentów polegało na rozwinięciu kreatywności w jasno określonych ramach. Dokładnie tak, jak to będzie wyglądało w ich przyszłym życiu zawodowym” – wyjaśnił Hans Berger, szef strategii marki w AUDI AG i osoba odpowiedzialna za projekt „Art Center College of Design“.

Studenci zostali podzieleni na multidyscyplinarne zespoły i mieli opracować koncepcje marketingowe i stylistyczne dla limuzyny Audi 2010 roku, która:

- oferuje miejsce dla czterech dorosłych osób,
- mieści się w amerykańskim segmencie samochodów kompaktowych (A4),
- jest kontynuacją aktualnej stylistyki Audi,
- doskonale wkomponowuje się w filozofię marki Audi.

„Chcieliśmy zachęcić młodych studentów designu i marketingu do współpracy od samego początku, od pierwszej koncepcji nowego samochodu, od pustej kartki papieru. Swobodna wymiana pomysłów między studentami różnych kierunków wniosła świeżość i dynamikę do procesów twórczych obu dyscyplin” – tłumaczył Berger.

Najwyżej oceniono stylistykę limuzyny zaprojektowanej przez południowokoreańskiego studenta Dong Park. Jury było zachwycone formą połączenia sportowego charakteru Audi z wymaganiami czteroosobowej limuzyny.

Interesującym elementem stylistycznym w tej koncepcji są fotele w formie wiązań snowbordowych. Dong Park wygrał dzięki nim praktykę w „Advanced Design Studio” Audi w Simi Valley w Kalifornii.

Zintegrowaną kampanię komunikacyjną z reklamą telewizyjną, drukowaną i materiałami promocyjnymi opracował egipski student Kareem Bahbah. Jako nagrodę otrzymał możliwość odbycia praktyki w McKinney, agencji reklamowej Audi of America w Północnej Karolinie.

„Art Center College of Design“ jest, prawie od 75 lat, szkołą wiodącą w dziedzinie sztuki i designu, oferuje fakultety w ramach pierwszego i drugiego kierunku studiów w wielu dyscyplinach. Ponadto oferuje także ogólnie dostępne programy edukacji w dziedzinie stylistyki dla osób w różnym wieku i z różnym doświadczeniem. „Art Center College of Design“ znajduje się Pasadenie, w Kalifornii, zajęcia odbywają się w starym Hillside Campus i w nowym South Campus w centrum miasta.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport