mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Subaru Forester po delikatnych zmianach

Subaru Forester po delikatnych zmianach

Subaru przeprowadziło bardzo dyskretną modernizację swojego SUV-a. Forester nie zmienił wyglądu, jest za to autem bardziej komfortowym.

Subaru Forester po delikatnych zmianach
W cenniku japońskiego SUV-a pojawiła się zupełnie nowa konfiguracja układu napędowego do wyboru. To turbodiesel połączony z bezstopniową skrzynią biegów Lineartronic-CVT. Dzięki takiemu połączeniu Forester jest szybszy (przyspieszenie do 100km/h trwa 9,6s.) i bardziej oszczędny.

Na postęp w dziedzinie zużycia paliwa (średnio 5,7l/100km) wpłynęły także modyfikacje zastosowane w samym silniku. Wysokoprężny boxer dostał nowe oprogramowanie komputera sterującego, zmienione nastawy turbosprężarki i zmodyfikowane układy: wtryskowy i chłodzący. Jego praca będzie też cichsza, dzięki dodatkowym wygłuszeniom.

Wewnątrz Forester jest teraz wykończony lepiej i z wykorzystaniem materiałów wyższej jakości. Zastosowano tu m.in. modny materiał imitujący powierzchnię fortepianu. Jednak największą zmianą jest nowy, 7-calowy ekran dotykowy, który pozwala panować nad wszystkimi systemami, zgromadzonymi na liście wyposażenia Forestera. Można więc sterować np. systemem audio i nawigacją, które ponadto mogą być także obsługiwane komendami głosowymi.

Zmodyfikowane Subaru Forester ruszy do sprzedaży w kwietniu bieżącego roku. Nie powinien różnić się ceną od dotychczasowego modelu, którego ceny startują z poziomu 116 977zł.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Subaru Forester
Subaru Forester
Cena podstawowa już od: 112 705 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Subaru Forester Wszystko o Subaru
Tematy w artykule: Subaru Subaru Forester

Podobne wiadomości:

Subaru Viziv-7 SUV Concept - duży z Japonii

Subaru Viziv-7 SUV Concept - duży z Japonii

Premiery 2016-11-18

Subaru WRX S4 tS - tylko dla Japonii

Subaru WRX S4 tS - tylko dla Japonii

Aktualności 2016-10-06

Komentuj:

~'wstawki z porządnego tworzywa' 2016-01-05

Zamiast tanich imitacji producent mógłby pokusić sie o elementy wykonane z prawedziwego metalu. Siedziałem ostatnio w Volvo XC60. Samochód po liftingu jednak dość długo na rynku - tam nic niczego nie imituje - metal to metal. Koszt nie zbyt wysoki (toż to nie złoto, czy karbon) a nie robi wrażenia tandety. Fotele też wymagaja dopracowania i jeśli chodzi o wygodę, regulację (podparcie lędźwi którego brak), jak równiez o wygląd, prezeszycia, tapicerkę. Jakby co mam Forestera i jestem mega zadowolony z jady mozliwości tego samochodu poza asfaltem. Jest jednak nad czym pracować - to kwestia materiałów wykończeniowych i często tandety bijącej po oczach.

~Petter 2015-05-05

Witam.Na zewnatrz jest zmiana....antenka zniknęła z dachu :) W jej miejsce pojawiła sie tzw.płetwa rekina...rodem z BMW :) Niby nic a cieszy....nWe wnetrzu znaczny postep ! Wstawki z porzadnego srebrnego tworzywa i radio zintegrowane z deską rozdzielczą.... A poza tym....TO SUBARU - SAMOCHÓD DO JAZDY W KAZDYCH WARUNKACH I NA KAŻDEJ NAWIERZCHNI :) Testowałem dwa dni model 2015 po norweskich kretych drogach.... i to w deszczu.... POLECAM !!!!!!!nJedno z nie wielu aut z którym żal było sie rozstawać............

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport