mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Superbrands dwa razy dla Mercedesa

Superbrands dwa razy dla Mercedesa

Mercedes-Benz otrzymał aż dwa tytuły w konkursie Superbrands 2011: Superbrand i Business Superbrand. Nagrody wręczono podczas wczorajszej Gali w Hotelu Sheraton.

Superbrands dwa razy dla Mercedesa
O przyznaniu nagrody decyduje jury liczące 35 osób, w skład którego wchodzą szefowie agencji reklamowych, agencji badawczych, domów mediowych oraz dyrektorzy marketingu i PR największych marek.

W tym roku gremium oceniało 1600 marek konsumenckich i 1200 biznesowych. Główne kryteria decydujące o przyznaniu nagrody to: wyrazistość marki, jej silna pozycja rynkowa, konkurencyjność, spójność, rozwój oraz budowa relacji z klientami.

Ideą konkursu Superbrands jest wyłanianie najmocniejszych marek i szerzenie wiedzy o brandingu. Konkurs narodził się w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, w Polsce pierwsza edycja odbyła się w 1996 roku. Organizatorzy chcą dotrzeć do osób zajmujących się marketingiem, ale również do studentów i konsumentów z wiedzą o znaczeniu marki dla sukcesu firmy.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mercedes
Tematy w artykule: Mercedes nagroda superbrands

Podobne wiadomości:

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Aktualności 2017-01-10

Mercedes sprzedał więcej aut niż BMW!

Mercedes sprzedał więcej aut niż BMW!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Rolls-Royce Cullinan - SUV z Goodwood
Rolls-Royce Cullinan - SUV z Goodwood
Brytyjska marka przedstawiła pierwsze oficjalne zdjęcia luksusowego SUV-a. Konkurent Bentleya Bentaygi w produkcyjnej wersji na rynek trafi w 2018 r.