mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Superbrands dwa razy dla Mercedesa

Superbrands dwa razy dla Mercedesa

Mercedes-Benz otrzymał aż dwa tytuły w konkursie Superbrands 2011: Superbrand i Business Superbrand. Nagrody wręczono podczas wczorajszej Gali w Hotelu Sheraton.

Superbrands dwa razy dla Mercedesa
O przyznaniu nagrody decyduje jury liczące 35 osób, w skład którego wchodzą szefowie agencji reklamowych, agencji badawczych, domów mediowych oraz dyrektorzy marketingu i PR największych marek.

W tym roku gremium oceniało 1600 marek konsumenckich i 1200 biznesowych. Główne kryteria decydujące o przyznaniu nagrody to: wyrazistość marki, jej silna pozycja rynkowa, konkurencyjność, spójność, rozwój oraz budowa relacji z klientami.

Ideą konkursu Superbrands jest wyłanianie najmocniejszych marek i szerzenie wiedzy o brandingu. Konkurs narodził się w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, w Polsce pierwsza edycja odbyła się w 1996 roku. Organizatorzy chcą dotrzeć do osób zajmujących się marketingiem, ale również do studentów i konsumentów z wiedzą o znaczeniu marki dla sukcesu firmy.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mercedes
Tematy w artykule: Mercedes nagroda superbrands

Podobne wiadomości:

Nowy Mercedes Sprinter już w przyszłym roku

Nowy Mercedes Sprinter już w przyszłym roku

Aktualności 2017-10-03

Mercedes publikuje ceny pickupa Klasy X

Mercedes publikuje ceny pickupa Klasy X

Aktualności 2017-09-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.