mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Szkolenia Skody jak z "Matrixa"

Szkolenia Skody jak z "Matrixa"

Jak w ciągu trzech miesięcy, na trudnym rynku pracy zamienić stażystę spoza branży w początkującego, ale kompetentnego sprzedawcę samochodów? Skoda Auto Polska S.A. znalazła receptę - jeden z najnowocześniejszych w Polsce systemów e-learningu, który właśnie udostępniła pracownikom punktów dealerskich. Przy produkcji wykorzystano m.in. technologię nagrywania w greenboxie oraz efekty specjalne wykorzystywane przez twórców takich filmów, jak "Sin City" czy "Matrix".

Szkolenia Skody jak z
E-learning to nowoczesny system wirtualnego szkolenia - przy pomocy Internetu bądź intranetu, dzięki któremu pracownik może czerpać wiedzę z ekranu komputera i sam sprawdzać swoje postępy w jej przyswajaniu. Skoda Auto Polska S.A. to jedna z nielicznych firm w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie go w tak rozbudowanej formie do systemu szkoleń. Klienci zyskują w ten sposób gwarancję, że w salonach Škody bardzo szybko nowy pracownik otrzyma podstawową dawkę wiedzy i umiejętności do odpowiedniego zaprezentowania modeli w salonie i podczas jazdy próbnej.

- "Stworzyliśmy e-learning jako dodatkowe narzędzie szkoleniowe dla Kierowników Sprzedaży. Dzięki niemu mogą już w ciągu trzech miesięcy przekazać nowym pracownikom wiedzę na temat produktów, procedur sprzedaży i o najlepszych praktykach jakie udało nam się wypracować" - mówi Aleksandra Janicka, Główny Specjalista ds. Szkoleń w Skoda Auto Polska S.A. Doświadczeni sprzedawcy mają również możliwość korzystania z tej formy nauki - pozwala im to na stałą aktualizację wiedzy.

Kurs ma formę rajdu z Mladá Boleslav do Poznania. Zamiast schematycznych rozdziałów szkolenia, kursant zalicza kolejne etapy rajdowej trasy. Aby pokonać ją w całości, musi zaliczyć 20 lekcji, uatrakcyjniające je quizy oraz sześć testów cząstkowych i jeden całościowy (pula ponad 200 pytań).

- "Oczywiście, nie tylko sam sprzedawca monitoruje swe postępy w nabywaniu wiedzy, ale także śledzą je jego przełożony w punkcie dealerskim oraz osoby odpowiedzialne za rozwój kompetencji pracowników po stronie importera" - wyjaśnia Janicka. - "Mamy więc pełną świadomość stanu przygotowania pracownika do szkoleń i możemy zawczasu wyrównywać wyjściowy poziom kompetencji uczestników szkoleń podstawowych. Dlatego podczas szkoleń "na żywo" skupiamy się już głównie na działaniach praktycznych" - dodaje.

Całą zawartość merytoryczną przygotował zespół Komórki Szkoleń Skoda Auto Polska. Za produkcję odpowiadała Agencja Interaktywna MUG, która wraz z Komórką Szkoleń przygotowała łącznie ponad siedem godzin materiału video i tyle samo godzin animacji. W sumie nagrywanie, postprodukcja, montaż, animowanie i programowanie zajęło ponad tysiąc godzin pracy zespołu. - "Wykorzystaliśmy m.in. technologię Flash, animacje 2 D i 3D oraz efekty specjalne sprzężone z video, co pozwoliło na przekazanie wiedzy w atrakcyjny i czytelny sposób" - mówi Natalia Stefaniak z agencji MUG.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Skoda
Tematy w artykule: Skoda

Podobne wiadomości:

Skoda dostarczyła 1,12 mln samochodów w 2016 roku

Skoda dostarczyła 1,12 mln samochodów w 2016...

Aktualności 2017-01-18

Skoda gotowa na rajdowy sezon 2017

Skoda gotowa na rajdowy sezon 2017

Aktualności 2017-01-17

Komentuj:

~dynia 2009-01-01

szkoda myslalem ze Octavia ktora kupilem w salonie ma 329 tys km na LPG kupilem bez zadnych takich magicznych stuczek...

~expert 2008-12-23

Myślałem, że skody sprzedają się same - kupują je kapelusznicy, albo floty samochodowe. Floty sprzedają je po kilku latach innym kapelusznikom, których nie stać na nową wypasioną fabię, czy octawię...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mazda 3 po liftingu - ceny w Polsce
Mazda 3 po liftingu - ceny w Polsce
Odświeżona Mazda 3 wjeżdża do polskich salonów. Polski importer opublikował właśnie pełny cennik kompaktowego modelu. Zobaczcie, od jakiej kwoty startują ceny tego samochodu.