mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Szkolenia Skody jak z "Matrixa"

Szkolenia Skody jak z "Matrixa"

Jak w ciągu trzech miesięcy, na trudnym rynku pracy zamienić stażystę spoza branży w początkującego, ale kompetentnego sprzedawcę samochodów? Skoda Auto Polska S.A. znalazła receptę - jeden z najnowocześniejszych w Polsce systemów e-learningu, który właśnie udostępniła pracownikom punktów dealerskich. Przy produkcji wykorzystano m.in. technologię nagrywania w greenboxie oraz efekty specjalne wykorzystywane przez twórców takich filmów, jak "Sin City" czy "Matrix".

Szkolenia Skody jak z
E-learning to nowoczesny system wirtualnego szkolenia - przy pomocy Internetu bądź intranetu, dzięki któremu pracownik może czerpać wiedzę z ekranu komputera i sam sprawdzać swoje postępy w jej przyswajaniu. Skoda Auto Polska S.A. to jedna z nielicznych firm w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie go w tak rozbudowanej formie do systemu szkoleń. Klienci zyskują w ten sposób gwarancję, że w salonach Škody bardzo szybko nowy pracownik otrzyma podstawową dawkę wiedzy i umiejętności do odpowiedniego zaprezentowania modeli w salonie i podczas jazdy próbnej.

- "Stworzyliśmy e-learning jako dodatkowe narzędzie szkoleniowe dla Kierowników Sprzedaży. Dzięki niemu mogą już w ciągu trzech miesięcy przekazać nowym pracownikom wiedzę na temat produktów, procedur sprzedaży i o najlepszych praktykach jakie udało nam się wypracować" - mówi Aleksandra Janicka, Główny Specjalista ds. Szkoleń w Skoda Auto Polska S.A. Doświadczeni sprzedawcy mają również możliwość korzystania z tej formy nauki - pozwala im to na stałą aktualizację wiedzy.

Kurs ma formę rajdu z Mladá Boleslav do Poznania. Zamiast schematycznych rozdziałów szkolenia, kursant zalicza kolejne etapy rajdowej trasy. Aby pokonać ją w całości, musi zaliczyć 20 lekcji, uatrakcyjniające je quizy oraz sześć testów cząstkowych i jeden całościowy (pula ponad 200 pytań).

- "Oczywiście, nie tylko sam sprzedawca monitoruje swe postępy w nabywaniu wiedzy, ale także śledzą je jego przełożony w punkcie dealerskim oraz osoby odpowiedzialne za rozwój kompetencji pracowników po stronie importera" - wyjaśnia Janicka. - "Mamy więc pełną świadomość stanu przygotowania pracownika do szkoleń i możemy zawczasu wyrównywać wyjściowy poziom kompetencji uczestników szkoleń podstawowych. Dlatego podczas szkoleń "na żywo" skupiamy się już głównie na działaniach praktycznych" - dodaje.

Całą zawartość merytoryczną przygotował zespół Komórki Szkoleń Skoda Auto Polska. Za produkcję odpowiadała Agencja Interaktywna MUG, która wraz z Komórką Szkoleń przygotowała łącznie ponad siedem godzin materiału video i tyle samo godzin animacji. W sumie nagrywanie, postprodukcja, montaż, animowanie i programowanie zajęło ponad tysiąc godzin pracy zespołu. - "Wykorzystaliśmy m.in. technologię Flash, animacje 2 D i 3D oraz efekty specjalne sprzężone z video, co pozwoliło na przekazanie wiedzy w atrakcyjny i czytelny sposób" - mówi Natalia Stefaniak z agencji MUG.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Skoda
Tematy w artykule: Skoda

Podobne wiadomości:

Skoda Fabia - do wyboru, do koloru

Skoda Fabia - do wyboru, do koloru

Aktualności 2016-12-02

Skoda wyprodukowała milionowy silnik EA211

Skoda wyprodukowała milionowy silnik EA211

Technika 2016-12-01

Komentuj:

~dynia 2009-01-01

szkoda myslalem ze Octavia ktora kupilem w salonie ma 329 tys km na LPG kupilem bez zadnych takich magicznych stuczek...

~expert 2008-12-23

Myślałem, że skody sprzedają się same - kupują je kapelusznicy, albo floty samochodowe. Floty sprzedają je po kilku latach innym kapelusznikom, których nie stać na nową wypasioną fabię, czy octawię...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wodorowy Lexus już za cztery lata
Wodorowy Lexus już za cztery lata
Brytyjskie źródła donoszą, powołując się na szefa europejskiego oddziału Lexusa, że już za cztery lata japoński producent zaoferuje klientom samochody elektryczne zasilane wodorowymi ogniwami paliwowymi.