mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Toyota najcenniejszą marką

Toyota najcenniejszą marką

Toyota po raz kolejny z rzędu została uznana najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie. Z wartością 35,4 mld dolarów Toyota znalazła się także na 10. miejscu najcenniejszych globalnych marek.

Toyota najcenniejszą marką
Obecny rok jest kolejnym z rzędu, w którym Toyota pokonuje motoryzacyjnych rywali. Wartość marki wzrosła względem zeszłego roku o 17%, do poziomu 35,4 mld dolarów.

Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.

Nowa stylistyka pojazdów Toyoty w połączeniu z innowacyjną technologią, która znajduje akceptację milionów klientów, oddaje poczucie nowej energii i witalności, która kojarzy się z Toyotą konsumentom na całym świecie. Ikona hybryd, Toyota Prius, w dalszym ciągu buduje pozytywny obraz nowoczesnej i przyjaznej ludziom technologii w motoryzacji. Potwierdzają to wyniki sprzedaży modelu i przekroczenie liczby 3 milionów sprzedanych egzemplarzy od początku produkcji w 1997 roku.  

Eksperci Interbrand doceniają Toyotę także w rankingu Best Global Green Brand. Od lat marka kojarzy się konsumentom z nowoczesnymi rozwiązaniami ekologicznymi, pozwalając ponownie zająć pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich globalnych „zielonych" marek.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota

Podobne wiadomości:

Toyota Yaris o mocy 210 KM

Toyota Yaris o mocy 210 KM

Aktualności 2017-01-12

Nowa Toyota Camry debiutuje w Detroit

Nowa Toyota Camry debiutuje w Detroit

Premiery 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford Mustang przeszedł delikatny lifting
Ford Mustang przeszedł delikatny lifting
Po dwóch latach od debiutu globalnej wersji Mustanga przyszedł czas na delikatne odświeżenie. Zmiany nie są rewolucje, ale sprawiają, że amerykańska legenda wygląda świeżo. Zobaczcie, co zmieniło się w nowym modelu?