mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Trybuna ekspertów: Bezpieczeństwo aut, a reklama.

Trybuna ekspertów: Bezpieczeństwo aut, a reklama.

Eksperci wypowiadają się na temat badań bezpieczeństwa aut i wykorzystania późniejszych tego efektów w celu promocji samochodów.

Trybuna ekspertów: Bezpieczeństwo aut, a reklama.

Niemal 60% intarnautów odwiedzających mojeauto.pl określa informacje o poziomie oferowanej ochrony jako bardzo ważne. Logiczne jest zatem, że firmy stosują wszelkie możliwe sposoby by dać nam znać o wynikach prób określających ich auta właśnie jako bezpieczne.

Zapytalismy ekspertów, co sądzą o tym fakcie i jak oni postrzegają wykorzystanie tego wątku np. w reklamach.


TU czytaj najnowsze wydanie Trybuny ekspertów


Począwszy od tego wydania Trybuny ekspertów do ich grona dołączył Maciej Zientarski - "skażony genetycznie" pasjonat motoryzacji z odrobiną benzyny we krwi.

Zapraszamy do lektury!

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.