mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Trybuna ekspertów: Bezpieczeństwo aut, a reklama.

Trybuna ekspertów: Bezpieczeństwo aut, a reklama.

Eksperci wypowiadają się na temat badań bezpieczeństwa aut i wykorzystania późniejszych tego efektów w celu promocji samochodów.

Trybuna ekspertów: Bezpieczeństwo aut, a reklama.

Niemal 60% intarnautów odwiedzających mojeauto.pl określa informacje o poziomie oferowanej ochrony jako bardzo ważne. Logiczne jest zatem, że firmy stosują wszelkie możliwe sposoby by dać nam znać o wynikach prób określających ich auta właśnie jako bezpieczne.

Zapytalismy ekspertów, co sądzą o tym fakcie i jak oni postrzegają wykorzystanie tego wątku np. w reklamach.


TU czytaj najnowsze wydanie Trybuny ekspertów


Począwszy od tego wydania Trybuny ekspertów do ich grona dołączył Maciej Zientarski - "skażony genetycznie" pasjonat motoryzacji z odrobiną benzyny we krwi.

Zapraszamy do lektury!

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Geely kupuje markę Proton
Geely kupuje markę Proton
Samochody marki Proton nie są znane w Europie, czego nie można powiedzieć o rynku azjatyckim. Dlatego nie powinien dziwić ruch chińskiego koncernu Gelly, który wszedł w posiadanie marki o sporym potencjale.