mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Tytuł Superbrand dla Nissana

Tytuł Superbrand dla Nissana

Marka Nissan otrzymała tytuł Superbrand Polska 2004 i oceniona została jako należąca do grupy najsilniejszych marek na rynku polskim.

Superbrands jest międzynarodową organizacją promującą ideę brandingu i oceniającą siłę marek w ponad 30 krajach. O przyznaniu tytułów decyduje niezależna Rada Marek, składająca się z czołowych postaci świata brandingu (21 osób). W tym roku spośród 1200 firm wyróżniono 231 marek konsumenckich.

W tym samym okresie agencja ratingowa Standard and Poor’s ogłosiła, że podniosła długookresową ocenę Nissana z poziomu BBB do BBB+. Związane jest to z dobrą sytuacją finansową Nissana i poprawą wyniku operacyjnego. Sytuacja finansowa Nissana od roku 1990 stale się poprawia, szczególnie w wyniku skutecznego realizowania przyjętej strategii, rozwoju produktów, redukcji kosztów zakupów.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic