mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Udany pierwszy miesiąc Infiniti

Udany pierwszy miesiąc Infiniti

Minął miesiąc od premiery marki Infiniti na polskim rynku. Według przedstawicieli tej luksusowej marki był to bardzo udany i obiecujący miesiąc.

Udany pierwszy miesiąc Infiniti
W pierwszym miesiącu oficjalnej sprzedaży na polskim rynku, nabywców znalazło 29 samochodów, a przypomnijmy, że plan sprzedaży do końca 2009 roku wynosi 200 sztuk. Pierwszym sprzedanym Infiniti w Polsce był model FX37S, który pojechał do Częstochowy. Najwyższa dotychczas wystawiona faktura opiewała na 304.336 złotych za model FX50S z kompletem opon zimowych i systemem Guard. Klientów znalazły już wszystkie zaplanowane do sprzedaży na ten rok egzemplarze FX50.

Tak udany debiut marki na rynku nieco zaskoczył Grzegorza Szczypiora, Menadżera Generalnego Centrum Infiniti Warszawa. Okazało się, że klienci śledzili informację o wejściu marki na rynek i czekali z decyzją o zakupie do czasu premiery – mówi Grzegorz Szczypior. Sukcesowi sprzedaży w pierwszym miesiącu sprzyja znakomita opinia o Infiniti osób, które znają markę z modeli sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych.

Grzegorz Szczypior zwraca uwagę na jeszcze dwa elementy. – Po pierwsze, chętniej wybierane są wersje najlepiej wyposażone, a po drugie, proces sprzedaży przebiega wyjątkowo szybko – zazwyczaj klienci podpisują zamówienia bezpośrednio po pierwszej jeździe testowej. Były także dwa przypadki zamówienia przez jednego klienta dwóch samochodów.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Infiniti
Tematy w artykule: Infiniti

Podobne wiadomości:

Infiniti QX30 - nowy silnik, bogatsze wyposażenie

Infiniti QX30 - nowy silnik, bogatsze...

Aktualności 2017-02-02

Infiniti QX50 Concept - nadchodzi nowy SUV

Infiniti QX50 Concept - nadchodzi nowy SUV

Aktualności 2017-01-04

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Vision E – pierwsze zdjęcia wnętrza
Skoda Vision E – pierwsze zdjęcia wnętrza
Targi motoryzacyjne w Szanghaju ruszają już za kilka tygodni. Na stoisku Skody pojawi się koncepcyjny model Vision E, który pokazuje charakter nowego języka designu.