mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ursus w Lublinie

Ursus w Lublinie

Jeszcze w tym roku zarząd spółki POL-MOT Warfama SA planuje uruchomienie produkcji pierwszej testowej serii ciągników sprzedawanych pod marką URSUS. Zgodnie z planami produkcja ciągników będzie miała miejsce w lubelskim oddziale spółki zlokalizowanym na terenie dawnej fabryki samochodów przy ul. Mełgiewskiej. Jak przewidują władze spółki pierwsza pilotażowa seria Ursusów obejmująca minimum 50 sztuk zjedzie z taśmy montażowej jeszcze przed końcem roku. Ciągniki te będą przeznaczone przede wszystkim do zastosowań w rolnictwie, ale również sadownictwie, służbach komunalnych, leśnych i innych.

Ursus w Lublinie
Działania realizowane przez władze Spółki są wyrazem przyjętej przez zarząd strategii  mającej na celu sukcesywne zwiększanie wolumenu sprzedaży ciągników tak, by w niedalekiej przyszłości stać się liderem w tym segmencie rynku. Efektem działań realizowanych obecnie przez władze Spółki będzie również znaczące zwiększenie ilości miejsc pracy w Lublinie. W związku z rozszerzeniem działalności firma planuje zatrudnienie ok. 100 nowych pracowników.

- Zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami będziemy robili wszystko, aby marka URSUS odzyskała swój dawny blask, i na nowo stała się synonimem jakości i siły polskiego przedsiębiorstwa - powiedział Andrzej Zarajczyk, dyrektor generalny POL-MOT Holding SA. - Będziemy robili wszystko aby odbudować potęgę i pokazać siłę polskiej marki.

POL-MOT Warfama SA to jeden z największych polskich producentów sprzętu dla rolnictwa oraz jedyna spółka z branży maszyn i urządzeń rolniczych, która jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.  POL-MOT Warfama S.A. specjalizuje się w produkcji pras zw?ających, owijarek, rozrzutników obornika, przyczep, ładowaczy czołowych TUR, ładowaczy zaczepianych i zawieszanych tylnych, ciągników rolniczych, a także samochodów Grand Tiger typu Pick-up montowanych w oddziale lubelskim, których sprzedaż ruszyła z początkiem czerwca 2011. Grand Tiger został wyposażony w wysokoprężną jednostkę o mocy 170 KM firmy KIA i oczywiście w napęd na obie osie.

11 marca 2009 roku POL-MOT Warfama SA otrzymała świadectwo homologacji na samochód Grand Tiger. Jest to sukces inżynierów z Warfamy, którzy w ciągu niecałych 9 miesięcy dokonali wszystkich niezbędnych zmian, doprowadzając do zgodności samochodu z dyrektywami Unii Europejskiej. Warto podkreślić, że inżynierom z lubelskiego oddziału spółki, jako pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych w Europie, udało się uzyskać homologację na samochód pochodzący z Chin. Ofertę spółki uzupełnia linia technologiczna do produkcji ekologicznych brykietów, która w chwili obecnej jest najbardziej wydajną tego typu linią na rynku krajowym.

Odbudowa przemysłu z branży maszynowej i motoryzacyjnej jest jednym z priorytetów rozwoju gospodarczego miasta zawartych w Strategii Lublin 2020. Tereny dawnej fabryki samochodów są doskonałą lokalizacją dla tego sektora produkcyjnego, co doceniły już firmy takie jak MW Lublin sp. z o.o. i D&D Resory Polska sp. z o.o.

Podobne wiadomości:

S19 - trwają intensywne prace

S19 - trwają intensywne prace

Polskie drogi 2017-06-11

Rusza drugi etap przetargu na budowę fragmentu trasy Via Carpatia z Lublina do Kraśnika – poinformował pod koniec tygodnia wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit. W tym roku zostanie podpisana umowa na wykonanie prac, które potrwają 36 miesięcy.

Kolejna fabryka części samochodowych w Polsce

Kolejna fabryka części samochodowych w Polsce

Aktualności 2017-10-26

Komentuj:

~toreon 2011-08-25

Trzymam kciuki! Powodzenia!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek? Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek?