mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > VW - księżycowe orzeźwienie?

VW - księżycowe orzeźwienie?

Niemiecki koncern stworzył specjalną "grupę problemową" mającą zająć się badaniem preferencji konsumentów na rynku amerykańskim. Cel jest oczywiście jeden: lepsza sprzedaż.

Magazyn Der Spiegel informuje, jaki pomysł VW ma na ożywienie zainteresowania swoją czołową marką za oceanem. Oprócz wprowadzania specjalnych, limitowanych serii pojazdów takich jak New Beetle Dark Flint, Niemcy prezentują metodyczne podejście do problemu. Specjalny zespół, ochrzczony jako "Moonraker" zajmie się nie tylko poprawą wizerunku (który uległ ostatnio nadszarpnięciu przez doniesienia o wadach technicznych), ale będzie również odpowiedzialny za wytyczanie kierunków i odświeżenie marki.

Składający się z inżynierów rozwoju, designerów oraz marketingowców, a dowodzony przez byłego menedżera BMW zespół, będzie opiekował się również marką Audi. Warto przypomnieć, że największy europejski producent, poza VW Touaregiem, nie posiada modeli w strategicznych na amerykańskim rynku klasach. SUV Audi Q7 zadebiutuje dopiero w przyszłym roku, Niemcom brakuje również jakiejkolwiek półciężarówki w swojej ofercie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport