mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Volkswagen na poważnie w Chinach

Volkswagen na poważnie w Chinach

Volkswagen planuje rozszerzyć swoją ofertę na chińskim rynku i poważnie umocnić tam swoją pozycję. W tym celu zastanawia się nad wprowadzeniem nowej, taniej marki, dostępnej tylko i wyłącznie w Chinach.

Volkswagen na poważnie w Chinach
Niedawno Volkswagen poczynił kroki w kierunku stania się jeszcze poważniejszym graczem w Państwie Środka za pomocą rozpoczęcia sprzedaży Chińczykom aut Seata. Teraz firma ma także plany utworzenia taniej marki, która stałaby się popularna wśród najszerszego segmentu najtańszych samochodów.

- Aktualnie zastanawiamy się z naszym partnerem First Auto Works, czy koniecznie musimy stworzyć nową markę, aby zaistnieć w tym właśnie segmencie - komentuje Soh Weiming, wiceszef działu sprzedaży i marketingu VW Group China. Volkswagen zresztą nie jest pierwszym "niechińskim" producentem samochodów, który zastanawia się nad takim krokiem. Tanie marki wprowadzili już tacy giganci jak General Motors (Baojun) i Honda (Li Nian).

W 2010 roku VW Group sprzedała w Chinach dwa miliony samochodów, czyli o 37,4% więcej niż przed rokiem. Firma planuje zainwestować 10.6 miliarda euro w Państwie Środka przez nastepne kilka lat w celu jeszcze większego wywindowania sprzedaży swoich aut.

Podobne wiadomości:

Innowacyjna szyba w Volkswagenie

Innowacyjna szyba w Volkswagenie

Technika 2017-01-31

Toyota sprzedała więcej aut niż Volkswagen

Toyota sprzedała więcej aut niż Volkswagen

Aktualności 2017-01-31

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.