mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Volvo ponownie do serwisu

Volvo ponownie do serwisu

Volvo Auto Polska rozpoczęło drugi cykl akcji przywoławczej modeli S80, V70, XC70 i XC60 z roku modelowego 2007-2009. A wszystko z powodu przyspieszonego zużycia rolki napinacza paska klinowego.

Volvo ponownie do serwisu
Polski oddział szwedzkiej marki poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o uruchomieniu II cyklu kampanii serwisowej ogłoszonej w październiku br. Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach VOLVO S80, V70, XC70 i XC60 może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim drugim cyklem kampanii objętych jest 968 samochodów.

Przedsiębiorca zadeklarował, iż właściciele samochodów objętych kampanią naprawczą zostaną powiadomieni listem poleconym o usterce i zapraszani do autoryzowanych stacji obsługi, w celu dokonania stosownej naprawy.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Volvo XC60
Volvo XC60
Cena podstawowa już od: 141 200 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Volvo XC40 – premiera w Szanghaju

Volvo XC40 – premiera w Szanghaju

Aktualności 2017-01-20

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Aktualności 2016-11-21

Komentuj:

volken 2011-12-20

Prawda. Ciągłe starania o dobry kontakt z klientem i ulepszanie oferty serwisów wpłynęły bardzo pozytywnie na liczbę nabywców aut szwedzkiej marki, ale wg mnie najwazniejsze byly mega udane premiery jak S60.

~Mr White 2011-12-19

taka dobry stosunek ze swoimi klientami napewno pomógł Volvo osiągnąć pozycje liderea w segmencie premium w ostatnich latach

volken 2011-12-08

Volvo stara się być jak najbliżej klienta, wciąż udoskonala swoją ofertę serwisową i często przeprowadza akcje serwisowe, z których warto korzystać.

~sdf 2011-12-08

Osobisty kontakt z pracownikiem serwisu - pełen wypas! Chyba że może to jakaś urocza pracowniczka i kontakt jest aż tak osobisty, że warto się tym chwalić?? Pozostałe "bajery" serwisu 2.0 to też głównie tematy, które u innych marek są w standardzie (chyba tylko Volvo miało zwyczaj kasowania klientów za samo podpięcie komputera serwisowego do auta).

kosmoss 2011-12-07

Serwis 2.0. Oferta ważna jest od 5 grudnia 2011 r. Na usługę składa się kilka specjalnie wybranych zobowiązań wobec klienta, tj.: - nieodpłatne aktualizacje oprogramowania przy każdym przeglądzie - transport zastępczy - kontrola stanu auta - umycie samochodu po każdym przeglądzie - osobisty kontakt z pracownikiem serwisu - przedłużenie pakietu Volvo Assistance o jeden rok bez dodatkowej opłaty.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mocna końcówka roku dla Skody
Mocna końcówka roku dla Skody
Listopad był kolejnym, bardzo dobrym miesiącem dla Skody na polskim rynku. Czeska marka poprawiła  wynik aż o 30,2% od tego w analogicznym okresie w roku poprzednim oraz 15,8% lepszy od wyniku z poprzedzającego października.