mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Volvo ponownie do serwisu

Volvo ponownie do serwisu

Volvo Auto Polska rozpoczęło drugi cykl akcji przywoławczej modeli S80, V70, XC70 i XC60 z roku modelowego 2007-2009. A wszystko z powodu przyspieszonego zużycia rolki napinacza paska klinowego.

Volvo ponownie do serwisu
Polski oddział szwedzkiej marki poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o uruchomieniu II cyklu kampanii serwisowej ogłoszonej w październiku br. Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach VOLVO S80, V70, XC70 i XC60 może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim drugim cyklem kampanii objętych jest 968 samochodów.

Przedsiębiorca zadeklarował, iż właściciele samochodów objętych kampanią naprawczą zostaną powiadomieni listem poleconym o usterce i zapraszani do autoryzowanych stacji obsługi, w celu dokonania stosownej naprawy.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Volvo XC60
Volvo XC60
Cena podstawowa już od: 141 200 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Aktualności 2016-11-21

Autonomiczna ciężarówka i 50 tys. puszek Budweisera

Autonomiczna ciężarówka i 50 tys. puszek...

Ciężarówki i Autobusy 2016-10-27

Komentuj:

volken 2011-12-20

Prawda. Ciągłe starania o dobry kontakt z klientem i ulepszanie oferty serwisów wpłynęły bardzo pozytywnie na liczbę nabywców aut szwedzkiej marki, ale wg mnie najwazniejsze byly mega udane premiery jak S60.

~Mr White 2011-12-19

taka dobry stosunek ze swoimi klientami napewno pomógł Volvo osiągnąć pozycje liderea w segmencie premium w ostatnich latach

volken 2011-12-08

Volvo stara się być jak najbliżej klienta, wciąż udoskonala swoją ofertę serwisową i często przeprowadza akcje serwisowe, z których warto korzystać.

~sdf 2011-12-08

Osobisty kontakt z pracownikiem serwisu - pełen wypas! Chyba że może to jakaś urocza pracowniczka i kontakt jest aż tak osobisty, że warto się tym chwalić?? Pozostałe "bajery" serwisu 2.0 to też głównie tematy, które u innych marek są w standardzie (chyba tylko Volvo miało zwyczaj kasowania klientów za samo podpięcie komputera serwisowego do auta).

kosmoss 2011-12-07

Serwis 2.0. Oferta ważna jest od 5 grudnia 2011 r. Na usługę składa się kilka specjalnie wybranych zobowiązań wobec klienta, tj.: - nieodpłatne aktualizacje oprogramowania przy każdym przeglądzie - transport zastępczy - kontrola stanu auta - umycie samochodu po każdym przeglądzie - osobisty kontakt z pracownikiem serwisu - przedłużenie pakietu Volvo Assistance o jeden rok bez dodatkowej opłaty.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport