mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > WRC 2 - powrót na rajdowe "oesy"

WRC 2 - powrót na rajdowe "oesy"

Kto miał do czynienia z zeszłorocznym wydaniem, będzie wiedział czego spodziewać się po tej grze. Jej pełna nazwa to WRC 2: Fia World Rally Championship.. Jest to kontynuacja gry symulującej rajdy opartej na pełnej licencji FIA. Co to oznacza?

WRC 2 - powrót na rajdowe

Będziemy mogli przejechać po prawdziwych trasach wśród prawdziwych nazwisk. Do naszej dyspozycji oddanych będzie wiele rodzajów samochodów rajdowych. Począwszy od tytyłowych WRC, przez SWRC, PWRC, legendarną grupę B, a także Safari, z takich stajni jak Citroen, Ford, Mitsubishi, Subaru, Lancia Renault, Peugeot, Skoda. Wśród maszyn do wyboru jest także najświeższy nabytek rajdowego światka czyli MINI. Przejedziemy się po asfaltowych trasach Rajdu Niemiec, wiecznych śniegach Szwecji, australijskich szutrach, w Wielkiej Brytanii, Meksyku, Portugali oraz Nowej Zelandii. Ścigać się będzie można także na specjalnie zaprojektowanych "superoesach" do równoległej rywalizacji dwóch samochodów rajdowych.

Wielu grom z tego gatunku często zarzucało się, że mają mało wspólnego z realizmem i to nie tylko pod względem fizyki, ale w kwestii różnych niuansów związanych z graniem w trybie kariery. W przypadku WRC 2 twórcy pokusili się o stworzenie ciekawego trybu, dzięki któremu możemy mieć pogląd na to jak wygląda kariera kierowcy rajdowego od samego dołu, nim dotrze na szczyt w postaci startów w WRC.

Karierę zaczyna się od stworzenia kierowcy pilota oraz zakupu pierwszego samochodu do rajdów amatorskich. Potem czeka nas długa droga w startach w rajdach najniższego szczebla. po dordze będziemy musieli zadbać o zatrudnianie mechaników, załatwianie sponsorów, malowanie samochodów. Na którymś z etapów pojawi się konieczność zatrudnienia menedżera. Starty nie będą łatwe, a jeżeli nie będziemy wspinać się odpowiednio szybko, zajmując wysokie miejsca to będziemy tkwić w miejscu. Co prawda, tryb kariery z takimi "smaczkami" nie jest żadną nowością, ale na próżno szukać go w tytułach z ostatnich kilku lat. Oczywiście poza trybem kariery możliwa jest także szybka gra wybranym samochodem na dowolnym oesie któregoś z rajdów, jazda online z przeciwnikami z całego świata oraz tryb treningu. Aby lepiej przyswoić sobie technikę jazdy po różnych nawierzchniach, warto skorzystać z trybu nauki jazdy.

W stosunku do poprzedniej wersji, nowa odsłona posiada ulepszoną grafikę. Zarówno modele samochodów zostały jeszcze bardziej dopracowane jak i środowisko w którym się poruszamy. Fizyka jazdy również, ale nie jest to jeszcze gra pokroju Richard Burns Rally. Tutaj raczej mamy do czynienia z typową zręcznościówką, co potwierdza dodatek pozwalający po mocnym „dzwonie” przesunąć oś czasu przed momentem w którym przesadziliśmy i jeszcze raz przejechać dany zakręt.

Gra została całkowicie spolszczona. Siedząc za kierownicą jednej z rajdówek usłyszymy głos Michała Kościuszko i Maćka Szczepanika. Tych nazwisk nie trzeba nikomu przedstawiać, jeśli choć raz otarł się o tematykę rajdów samochodowych.

Premiera gry WRC2 miała miejsce w naszym kraju 14 października. Dystrybutorem gry na rynku polskim jest firma Galapagos. Fani rajdów będą mogli zagrać w nią na kilku platformach: PC, Xbox 360 oraz Playstation 3.

Tematy w artykule: WRC 2 Playstation 3 Xbox 360 PC

Podobne wiadomości:

Zapowiedź SRT Tomahawk dla Gran Turismo

Zapowiedź SRT Tomahawk dla Gran Turismo

Aktualności 2015-06-01

Nowy talent w szeregach Skoda Motorsport

Nowy talent w szeregach Skoda Motorsport

Aktualności 2015-03-31

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
BMW zapowiada bardziej wyczynowe wersje swoich modeli
BMW zapowiada bardziej wyczynowe wersje swoich modeli
Dobre wieści dla fanów szybkiej jazdy - szefowie marki z Monachium otwarcie mówią o rozbudowie gamy modelowej spod znaku M.