mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wadliwe airbagi w Renault Fluence i Megane III

Wadliwe airbagi w Renault Fluence i Megane III

W niektórych egzemplarzach modeli Renault Fluence oraz Megane trzeciej generacji mogą wystąpić problemy z czołowymi poduszkami powietrznymi. Właściciele tych aut zostaną zaproszeni na bezpłatne sprawdzenie modułu sterującego oraz ewentualną jego naprawę.

Wadliwe airbagi w Renault Fluence i Megane III
W trakcie ewentualnego zderzenia czołowego istnieje możliwość braku rezystancji jednego z elementów elektrycznych modułu sterującego poduszkami powietrznymi. Przepływ prądu może spowodować częściowe uszkodzenie tego elementu i w efekcie utratę funkcji modułu sterującego. W wyniku czego może nie zadziałać poduszka powietrzna kierowcy lub zadziałać poduszka pasażera, pomimo jej wyłączenia.

Na polskim rynku akcją przywoławczą objętych jest 1.779 samochodów. Renault Polska nie posiada jak dotąd informacji na temat jakichkolwiek zaistniałych wypadków w tym zakresie.

Wszyscy klienci, który zakupili samochody objęte akcją naprawczą są powiadamiani przez Renault Polska listownie i wzywani do autoryzowanych serwisów w celu dokonania kontroli i przeprogramowania modułu elektronicznego poduszek powietrznych.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Renault Megane
Renault Megane
Cena podstawowa już od: 59 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Renault Captur po faceliftingu - poznaj polskie ceny

Renault Captur po faceliftingu - poznaj...

Aktualności 2017-05-09

Miejski crossover Renault przeszedł lifting i właśnie wkracza do polskich salonów. Przy tej okazji poznaliśmy oficjalny, polski cennik. Auto będzie dostępne z czterema silnikami w pięciu wersjach wyposażenia.

Renault Koleos - znamy polskie ceny

Renault Koleos - znamy polskie ceny

Aktualności 2017-04-25

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Audi R8 Spyder V10 Plus - najmocniejsze kabrio w historii
Audi R8 Spyder V10 Plus - najmocniejsze kabrio w historii
Koncern z Ingolstadt zaprezentował najmocniejszą odmianę swojego supersamochodu. Wersja R8 Spyder V10 Plus to najmocniejszy kabriolet z logo czterech pierścieni, jaki kiedykolwiek powstał.