mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wewnętrzne niezgodności

Wewnętrzne niezgodności

Volvo trzy miesiące temu zyskało nowego właściciela - Zhejiang Geely Holding Group Co., z którym ma teraz mały konflikt.

Wewnętrzne niezgodności
Mianowicie chodzi o pozycjonowanie marki na światowych rynkach. Li Shufu bardzo chce, aby Volvo było marką luksusową, bo premium już oczywiście jest, która jest bez problemu w stanie rywalizować z BMW i Mercedesem. Mówi też, że firma powinna zająć się tworzeniem dużych samochodów na rynek chiński. Kością niezgody jest kwestia ekologii - konstruktorzy Volvo pragną tworzyć auta mniejsze, aby móc obniżyć ich zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych gazów do atmosfery.

Li Shufu stwierdził, że to normalne, iż pojawiają się pewne różnice, jednak powiedział także, że jest gotowy się poddać w swoich staraniach po jakimś czasie: - Dlaczego? Bo przecież oni doprowadzili Volvo do miejsca, w którym jest teraz, zatem muszą mieć mocne powody.

Volvo jest marką niszową w Chinach, która sprzedała 22.700 samochodów w pierwszych 9 miesiącach roku, bo jedynie dwa modele - S40 i S80L - są produkowane w kraju w Chongqing w południowo-zachodnich Chinach.

Aby rozszerzyć zasięg marki w Kraju Środka, Li Shufu planuje zbudowanie dwóch nowych placówek składających auta Volvo oraz powiększenie trzeciej.

Podobne wiadomości:

Volvo zastrzega nazwę S50

Volvo zastrzega nazwę S50

Aktualności 2017-07-31

Volvo XC40 - wyciekły pierwsze zdjęcia

Volvo XC40 - wyciekły pierwsze zdjęcia

Aktualności 2017-07-26

Komentuj:

kosmoss 2010-11-19

Tak jak od początku tej transakcji podkreślali tradycję marki Volvo , tak cały czas trzymają się tych założeń. Przedstawiciel Volvo na forum

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia jest najchętniej kupowanym modelem w Polsce. Teraz do jej oferty dołącza wersja napędzana silnikiem 1.5 TSI.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic