mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium

Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium

6 maja 2011 r. w siedzibie KH-KIPPER miało miejsce wydanie do firmy Truck Centrum aluminiowej wywrotki tylnozsypowej typ W1U o półokrągłej konstrukcji, zamontowanej na podwoziu RENAULT 8x4. Główną zaletą zabudów aluminiowych jest mniejsza waga w stosunku do zabudów stalowych, a co za tym idzie większa ładowność.

Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium
Zastosowanie aluminium obniżyło wagę skrzyni o prawie 2 tony w porównaniu z podobnymi zabudowami stalowymi. Wywrotka wykonana jest z trudnościeralnego wysokogatunkowego aluminium o grubości: podłoga – 8 mm, burty – 6 mm. Możliwe jest wykonanie zabudowy z innych grubości oraz dodatkowe wzmocnienie miejsc najbardziej narażonych na uderzenia i ścieranie poprzez wyłożenie dodatkowej wkładki aluminiowej, stalowej lub wkładki ze specjalnego tworzywa.
Konstrukcja zabudowy charakteryzuje się kształtem zapobiegającym pozostawianiu materiału wewnątrz przestrzeni ładunkowej. Zabudowa jest przeznaczona głównie do transportu materiałów sypkich.
Skrzynia przystosowana jest do montażu nowoczesnego systemu plandekowego Cramaro, który chroni przewożony ładunek przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych, takich jak deszcz czy śnieg.

Podobne wiadomości:

Rewelacyjny asystent jazdy z przyczepą Land Rovera

Rewelacyjny asystent jazdy z przyczepą Land...

Aktualności 2015-09-03

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Polskie drogi 2015-06-25

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport