mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium

Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium

6 maja 2011 r. w siedzibie KH-KIPPER miało miejsce wydanie do firmy Truck Centrum aluminiowej wywrotki tylnozsypowej typ W1U o półokrągłej konstrukcji, zamontowanej na podwoziu RENAULT 8x4. Główną zaletą zabudów aluminiowych jest mniejsza waga w stosunku do zabudów stalowych, a co za tym idzie większa ładowność.

Większa ładowność wywrotek dzięki aluminium
Zastosowanie aluminium obniżyło wagę skrzyni o prawie 2 tony w porównaniu z podobnymi zabudowami stalowymi. Wywrotka wykonana jest z trudnościeralnego wysokogatunkowego aluminium o grubości: podłoga – 8 mm, burty – 6 mm. Możliwe jest wykonanie zabudowy z innych grubości oraz dodatkowe wzmocnienie miejsc najbardziej narażonych na uderzenia i ścieranie poprzez wyłożenie dodatkowej wkładki aluminiowej, stalowej lub wkładki ze specjalnego tworzywa.
Konstrukcja zabudowy charakteryzuje się kształtem zapobiegającym pozostawianiu materiału wewnątrz przestrzeni ładunkowej. Zabudowa jest przeznaczona głównie do transportu materiałów sypkich.
Skrzynia przystosowana jest do montażu nowoczesnego systemu plandekowego Cramaro, który chroni przewożony ładunek przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych, takich jak deszcz czy śnieg.

Podobne wiadomości:

KE bada niemiecką płacę minimalną dla kierowców

KE bada niemiecką płacę minimalną dla...

Ciężarówki i Autobusy 2015-05-21

Inteligentny tempomat lepszy od mistrza ecodrivingu

Inteligentny tempomat lepszy od mistrza...

Ciężarówki i Autobusy 2015-05-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.