mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wyniki Porsche w 2010 roku

Wyniki Porsche w 2010 roku

Porsche w 2010 roku odnotowało aż 76% wzrost sprzedaży swoich aut na polskim rynku.

Wyniki Porsche w 2010 roku
Ta liczba oznacza 570 sprzedanych samochodów, w porównaniu do 324 w 2009 roku. Ten rok był rekordowy w całej historii Porsche w Polsce: - Rekordowe wyniki dowodzą w sposób bezdyskusyjny, że Porsche w Polsce jest w świetnej kondycji, mimo ogólnoświatowych tendencji na rynkach motoryzacyjnych w wielu krajach, jakie można było zaobserwować w 2010. Chcemy kontynuować tę pomyślną tendencję w nadchodzącym okresie - mówi Maciej Janiszewski, dyrektor zarządzający Porsche Polska. Wzrost sprzedaży marka zawdzięcza głównie modelom Panamera i Cayenne, chociaż sprzedaż 911 także wzrosła.

Sprzedaż Panamery wyniosła 129 sztuk. 323 Cayenne sprzedano głównie dzięki nowemu modelowi, bowiem poprzednie wcielenie nie było aż tak popularne, jeśli w ogóle o popularności może tu być mowa (wzrost o 114% w porównaniu do 2009 roku). 911 zeszła w liczbie 99 sztuk. Porsche najmniej sprzedało Boxsterów, Boxsterów Roadster oraz Caymanów (odpowiednio 19, 10 oraz 9 sztuk).

Porsche zdobyło także wiele nagród w tym roku, co mogło skłonić niektórych do skierowania się do niemieckiego salonu - m.in. "Złota Kierownica" w plebiscycie Auto Świata, "Dobry Produkt 2010" oraz "Męska Rzecz 2010".

Podobne wiadomości:

Francja dopłaci do zakupu nowych aut

Francja dopłaci do zakupu nowych aut

Finanse i prawo 2017-09-18

Porsche, Lamborghini i Bentleye będą elektryczne

Porsche, Lamborghini i Bentleye będą...

Aktualności 2017-09-12

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Dwa koncepty Mazdy na targach Tokio Motor Show
Dwa koncepty Mazdy na targach Tokio Motor Show
KAI i Vision Coupe – to nazwy konceptów, które Mazda zaprezentowała na salonie samochodowym w Tokio. Łączy je nietuzinkowa uroda.