mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wyścigowy silnik roku

Wyścigowy silnik roku

Tytuły na najlepszy produkt w dziedzinie motoryzacji nie są przyznawane jedynie kompletnie zbudowanym samochodom ale też podzespołom, np. silnikom. I tak, w tegorocznym plebiscycie na najlepszy silnik wyścigowy zwyciężyła jednostka V12 Turbodiesel, montowana w wyścigowym Audi R10.

Wyścigowy silnik roku
Wyróżnienie „Race Engine of the Year” to przede wszystkim zasługa doskonałej postawy ekipy Audi w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans, w których niemiecki producent zwyciężył montując w swoich bolidach innowacyjne jak na realia długodystansowych wyścigów samochodowych, właśnie jednostki wysokoprężne.

Wyścigówki Audi R10 TDI wyposażone były w silniki wysokoprężne V12 z podtrzymaniem Turbo, których moc wynosi 650 koni mechanicznych.

Czytaj także:

Wysokoprężny zwycięzca 2006-06-19
Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi R10

Podobne wiadomości:

Wysokoprężny zwycięzca

Wysokoprężny zwycięzca

Aktualności 2006-06-19

Komentuj:

~Pele 2006-11-25

I tAK NIE MA SZANS ZE SKODOM octaviom. skoda RULEZZ !

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford Mustang przeszedł delikatny lifting
Ford Mustang przeszedł delikatny lifting
Po dwóch latach od debiutu globalnej wersji Mustanga przyszedł czas na delikatne odświeżenie. Zmiany nie są rewolucje, ale sprawiają, że amerykańska legenda wygląda świeżo. Zobaczcie, co zmieniło się w nowym modelu?