mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wyścigowy silnik roku

Wyścigowy silnik roku

Tytuły na najlepszy produkt w dziedzinie motoryzacji nie są przyznawane jedynie kompletnie zbudowanym samochodom ale też podzespołom, np. silnikom. I tak, w tegorocznym plebiscycie na najlepszy silnik wyścigowy zwyciężyła jednostka V12 Turbodiesel, montowana w wyścigowym Audi R10.

Wyścigowy silnik roku
Wyróżnienie „Race Engine of the Year” to przede wszystkim zasługa doskonałej postawy ekipy Audi w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans, w których niemiecki producent zwyciężył montując w swoich bolidach innowacyjne jak na realia długodystansowych wyścigów samochodowych, właśnie jednostki wysokoprężne.

Wyścigówki Audi R10 TDI wyposażone były w silniki wysokoprężne V12 z podtrzymaniem Turbo, których moc wynosi 650 koni mechanicznych.

Czytaj także:

Wysokoprężny zwycięzca 2006-06-19
Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi R10

Podobne wiadomości:

Wysokoprężny zwycięzca

Wysokoprężny zwycięzca

Aktualności 2006-06-19

Komentuj:

~Pele 2006-11-25

I tAK NIE MA SZANS ZE SKODOM octaviom. skoda RULEZZ !

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.