mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wyścigowy silnik roku

Wyścigowy silnik roku

Tytuły na najlepszy produkt w dziedzinie motoryzacji nie są przyznawane jedynie kompletnie zbudowanym samochodom ale też podzespołom, np. silnikom. I tak, w tegorocznym plebiscycie na najlepszy silnik wyścigowy zwyciężyła jednostka V12 Turbodiesel, montowana w wyścigowym Audi R10.

Wyścigowy silnik roku
Wyróżnienie „Race Engine of the Year” to przede wszystkim zasługa doskonałej postawy ekipy Audi w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans, w których niemiecki producent zwyciężył montując w swoich bolidach innowacyjne jak na realia długodystansowych wyścigów samochodowych, właśnie jednostki wysokoprężne.

Wyścigówki Audi R10 TDI wyposażone były w silniki wysokoprężne V12 z podtrzymaniem Turbo, których moc wynosi 650 koni mechanicznych.

Czytaj także:

Wysokoprężny zwycięzca 2006-06-19
Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi R10

Podobne wiadomości:

Wysokoprężny zwycięzca

Wysokoprężny zwycięzca

Aktualności 2006-06-19

Komentuj:

~Pele 2006-11-25

I tAK NIE MA SZANS ZE SKODOM octaviom. skoda RULEZZ !

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wielkie stolice zakażą Diesli
Wielkie stolice zakażą Diesli
Paryż, Madryt, Ateny i Meksyk będą pierwszymi metropoliami, które zabronią wjazdu samochodom z silnikami Diesla. To efekt szczytu C40, gdzie przedstawiciele największych miast z całego świata dyskutowali na temat zmian klimatycznych i zanieczyszczenia powietrza.