mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wzrost sprzedaży BMW M-Power

Wzrost sprzedaży BMW M-Power

BMW zaraportowało dość znaczny wzrost sprzedaży swoich samochodów z logo M.

Wzrost sprzedaży BMW M-Power
Rok 2010 zakończył się dla BMW 14.2% wzrostem sprzedaży najdroższych wersji swoich aut. Wartość sprzedaży osiągnęła na przestrzeni roku 16.967 sztuk, pomimo wyprowadzenia z produkcji M5 oraz M6, które pojawią się dopiero w nowych modelach.

Najpopularniejszym samochodem z logiem M-Power była M3, której sprzedano 5.729 sztuk w nadwoziu coupe, 2.544 kabrio i 1.843 w wersji sedan. Sprzedaż X5 M oraz X6 M wyniosła odpowiednia 2.778 i 3.082 sztuk.

USA są po raz kolejnym największym rynkiem zbytu dla BMW M-Power, na którym w 2010 roku zanotowano wzrost sprzedaży o 6% do 6.821 samochodów. Zaraz po Stanach są Niemcy (1.716) i Wielka Brytania razem z Irlandią Północną (1.264).

Najbardziej dynamicznie sprzedaż BMW M-Power rozwija się w Chinach, gdzie w tym roku sprzedaż wzrosła o 355% do 1.088 sztuk, co sprawiło, że Chiny są czwartym najważniejszym rynkiem dla marki. W Brazylii (+ 237%) oraz Rosji (+ 104%) rynek zbytu także się powiększył.

Podobne wiadomości:

BMW prezentuje Z4 Concept

BMW prezentuje Z4 Concept

Aktualności 2017-08-17

Nowe radiowozy polskiej policji - BMW 330i

Nowe radiowozy polskiej policji - BMW 330i

Aktualności 2017-08-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Abrera czy Teide? Oto nazwy dla nowego Seata
Abrera czy Teide? Oto nazwy dla nowego Seata
Seat ogłosił konkurs na nową nazwę dla największego SUV-a w gamie. Wpłynęło ponad 10 tys. zgłoszeń, a jury wybrało kilka finałowych propozycji, z których zostanie wyłoniona nazwa modelu.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech