mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Wzrost sprzedaży BMW M-Power

Wzrost sprzedaży BMW M-Power

BMW zaraportowało dość znaczny wzrost sprzedaży swoich samochodów z logo M.

Wzrost sprzedaży BMW M-Power
Rok 2010 zakończył się dla BMW 14.2% wzrostem sprzedaży najdroższych wersji swoich aut. Wartość sprzedaży osiągnęła na przestrzeni roku 16.967 sztuk, pomimo wyprowadzenia z produkcji M5 oraz M6, które pojawią się dopiero w nowych modelach.

Najpopularniejszym samochodem z logiem M-Power była M3, której sprzedano 5.729 sztuk w nadwoziu coupe, 2.544 kabrio i 1.843 w wersji sedan. Sprzedaż X5 M oraz X6 M wyniosła odpowiednia 2.778 i 3.082 sztuk.

USA są po raz kolejnym największym rynkiem zbytu dla BMW M-Power, na którym w 2010 roku zanotowano wzrost sprzedaży o 6% do 6.821 samochodów. Zaraz po Stanach są Niemcy (1.716) i Wielka Brytania razem z Irlandią Północną (1.264).

Najbardziej dynamicznie sprzedaż BMW M-Power rozwija się w Chinach, gdzie w tym roku sprzedaż wzrosła o 355% do 1.088 sztuk, co sprawiło, że Chiny są czwartym najważniejszym rynkiem dla marki. W Brazylii (+ 237%) oraz Rosji (+ 104%) rynek zbytu także się powiększył.

Podobne wiadomości:

BMW Serii 4 - cała gama po liftingu

BMW Serii 4 - cała gama po liftingu

Premiery 2017-01-17

Mercedes sprzedał więcej aut niż BMW!

Mercedes sprzedał więcej aut niż BMW!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.