mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Za rok Golf VI

Za rok Golf VI

Już latem przyszłego roku Volkswagen zaprezentuje po raz pierwszy kolejną odsłonę swojego bestsellera. Choć początkowo planowano jedynie nieznaczny facelifting, to jednak zmiany będą bardziej znaczące.

Za rok Golf VI

Wprowadzenie kolejnej, szóstej już generacji Golfa, zostało wymuszone m.in. słabszymi niż oczekiwano wynikami sprzedaży Golfa V, co było efektem dużych kosztów i dłuższego czasu produkcji niż u konkurencji.
 
Volkswagen Golf VI będzie jednak w dużej mierze bazować na swoim poprzedniku. Większość technologii będzie identyczna, również niemal identyczne pozostaną wymiary zawnętrzne auta, a także niektóre elementy stylistyczne nadwozia. Główna zmiana ma dotyczyć formy nowego Golfa, która ma powrócić do bardziej klasycznego, konserwatywnego niemal charakteru. Zakończona zostanie więc "era chromu", w którą obfitowała obecna generacja. Bardziej łagodne staną się również linie oraz krawędzie nadwozia, Volkswagen zrezygnuje też z agresywnych elementów. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, wersje 3- i 5-drzwiowe pozostaną niemal jednakowe.
 
Fakt, iż Golf VI bazować będzie na technologii "piątki", nie oznacza jednak, że nie będzie on oferować czegoś nowego. Poza nowymi jednostkami napędowymi, pojawić ma się także wersja hybrydowa. Wykorzystana do tego technologia zostanie w późniejszym czasie użyta w Audi A3 oraz kompaktowych modelach Skody i Seata.
 
Zobacz więcej o modelu Volkswagen Golf V

 Czytaj także:

25 milionów Golfów (2007-03-23)

Golf eRRRR... (2007-03-14)

Golf Variant - pierwsze zdjęcia! (2007-02-26)

 
 
 

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
Cena podstawowa już od: 63 090 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr. kombi-5dr. van-5dr.

Podobne wiadomości:

Volkswagen Gira - przyszłość podróży

Volkswagen Gira - przyszłość podróży

Technika 2016-11-30

VW Arteon następcą CC

VW Arteon następcą CC

Aktualności 2016-11-28

Komentuj:

~stefan 2008-05-02

jak można nazywać coś samochodem jeśli nie ma łańcucha rozrządu i napędu na tylnią oś - reszta może się pocieszyć np. golfem

~PRzmek 2008-04-04

A ja mam golfa V i niestety sie jedna część zepsuła, naprwa kosztowała trszke kasy, ale pozatym śmiga że HEj. TDI 140KM.

~dr 2008-02-20

W pełni zgadzam sie z mario!!!!!!!!!!!!!! Golf to Golf, reeszta kompaktów to jego podrubka, i tyle.

~Miś 2008-01-24

Przejechałem VW ponad milion km..począwszy od I.......aktualnie mój V ma 3 lata, poprzedni IV przejechał też 3.5 roku......z licznikiem 250 tys km. Nie wiem czy kupię VI bo jestem troszkę zawiedziony V........komfort jazdy...SUPER.....osiągi.........SUPER..........( oczywiście TDI i jakieś 140 koników) ale niestety TDI na pompowtryskiwaczach to porażka z kulturą nie ma to nic wspólnego. Niestety zacząły być golfy awaryjne......wymieniona turbina, zawieszenie.......nawala elektryka. Zaznaczę, że używam te auta od nowości i raczej wiem, co się z nimi dzieje niemal od fabryki.........no i najważaniejsze. Nie wiem czy wiecie. W Golfie V jest SUPER porażka.......otwarte okna nawet w czasie niewielkiego deszczu a nawet mokrej drogi jak coś z przodu chlapie.........bez przerwy zalewany środek bo woda posuwa z szybu w górę i chyc....do środeczka (oczywiście trzeba mieć nieco ponad 100 km/h na zegarku). Poprostu DISASTER........zobaczymy, jeśli nie kupię VI to to włąsnie jest tego główna przyczyna. Myślałem od kilkunastu lat, że GOLF jest SUPER i to cały a tym czasem taka skucha......piszczie jeśłi macie podobne wrażenia. papatki.

~XXX 2008-01-10

Liczy się też na co kogo stać ale jak macie kupować szrot w takiej samej cenie jak golf to radzię kupić golfa

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport