mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zarządzanie autem on-line

Zarządzanie autem on-line

Nowe możliwości dla zmotoryzowanych.

Zarządzaj swoim samochodem on-line. Kliknij poniższy link i wejdź na swoją stronę!

http://www4.mojeauto.pl/www/home.nsf/MojaStronaIntro?OpenForm

Do czego jeszcze może służyć witryna internetowa? W ciągu kilkuletniej „kariery” Internetu w Polsce można się było przekonać o tym, jak dobrze spełnia ona funkcję informacyjną i komunikacyjną. Umieszczona w sieci oferta firmy, dostępna w każdej chwili, to narzędzie ułatwiające klientowi podjęcie decyzji o zakupie produktu.

Serwis mojeauto.pl jest przykładem tego, jak wzbogacić zawartość witryny o nowe narzędzia. Tak, aby nie tylko informowała ona klientów o ofercie, ale również dawała realny dostęp do niej, umożliwiając wybór, konfigurację produktu wg preferencji i w końcu dokonanie zamówienia. Podobne są również tendencje w całej branży internetowej. Nowoczesne rozwiązania na stronach www wielu firm to już nie tylko „rozdawanie” informacji o ofercie, a „uprawianie” biznesu.

Kolejną, użyteczną funkcją dla klienta proponowaną na platformie mojeauto.pl jest możliwość prowadzenia osobistych zapisków, historii napraw i kosztów związanych z samochodem, które są bezpiecznie przechowywane, a dostęp do nich ma tylko sam ich właściciel.

Taki system nasza firma tworzy na użytek dealerów oraz ich klientów w ramach nowego produktu POP 1i2 (Program Obsługi Przedsprzedażnej, Program Obsługi Posprzedażnej).

Specjalnie zaprojektowana osobista (dedykowana) strona umożliwia klientowi przeglądanie oferty dealera, złożenie zapytania ofertowego oraz zamówienia – ma więc za zadanie podtrzymać kontakt klienta obecnego bądź potencjalnego z dealerem po wyjściu z jego salonu.

Pełni ona również wspomnianą funkcję notatnika, „wirtualnego” garażu dla realnego auta.

Taką stronę otrzymuje klient, który odwiedzi salon współpracującego z mojeauto.pl dealera, a jego dane zostaną zarejestrowane w systemie. Tylko klient ma dostęp do swoich zapisków, korzystając z loginu (nazwy użytkownika) i znanego tylko jemu hasła. Dealer może jedynie wprowadzać dane na stronę klienta, tj. dokonywać wpisów do jego książki serwisowej.

Najważniejsze dostępne narzędzia to „Przypominacz”, „Moje koszty” oraz „Książka serwisowa”. Użytkownik „wprowadza” do swojego garażu (czyli rejestruje na stronie) swój samochód (bądź samochody) i odtąd drobne i większe sprawy związane z autem może przechowywać w „notatniku online” na swojej stronie.

„Przypominacz” daje możliwość wprowadzania zdarzeń związanych z samochodem (choć nie tylko), o których użytkownik chciałby, aby przypomniano mu w określonym czasie. Mogą to więc być naprawy, przeglądy, terminy zapłaty rat, czy ubezpieczenia. Przypomnienie przychodzi do użytkownika pocztą elektroniczną w danym dniu, przypominając o zdarzeniu.

„Moje koszty” to kolejne narzędzie pozwalające „odciążenie” głowy kierowcy od szczegółów związanych z eksploatacją auta. Tu jest możliwość wprowadzania ponoszonych kosztów. Można też przeglądać „Raporty” czyli zestawienia wprowadzonych kosztów według miesięcy, czy też według rodzaju kosztu (paliwo, naprawa eksploatacyjna, powypadkowa itp.). dobrze jest wiedzieć, ile miesięcznie kosztuje nas dwuślad i lepiej panować nad kosztami eksploatacji.

W „Książce serwisowej” można „pozostawić” wszelkie zapiski na temat eksploatacji samochodu. Jeśli dealer dokona napraw w samochodzie klienta, również będzie miał możliwość dokonania wpisu do jego „Książki serwisowej”.

Kiedy dokonałem wymiany filtra paliwa, lub naprawy blacharki, kiedy ostatni raz regulowałem reflektory? Odpowiedź na te i inne pytania można uzyskać, systematycznie prowadząc swoją „Książkę serwisową on-line” bez konieczności poszukiwania faktur i zapisków w kalendarzu.

Bardziej rozbudowane oprogramowanie do zarządzania flotą samochodów, dostępne online zostało przygotowane w ramach produktu POP1/POP2 dla klientów zbiorowych dealerów współpracujących z mojeauto.pl.

Jednocześnie, odwiedzając swoją stronę, użytkownik ma stały kontakt z ofertą dealera, może śledzić promocje i akcje specjalne w salonie dealerskim.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport