mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zawieszenie MagneRide z Delphi Krosno

Zawieszenie MagneRide z Delphi Krosno

Nowy sportowy model Audi R8, który pojawi się wkrótce na drogach, będzie wyposażony w rewolucyjną technologię konstrukcji zawieszenia opracowaną przez Delphi – MagneRide i wytwarzaną w zakładzie Delphi w Krośnie. Wcześniej krośnieński zakład rozpoczął produkcję półaktywnych amortyzatorów MagneRide, w ramach prestiżowych kontraktów dla Ferrari oraz Audi TT.

Zawieszenie MagneRide z Delphi Krosno

„Wszyscy słyszeli już o sportowych sukcesach wyścigowego Audi R8” – mówi Daniel Warrell, kierownik ds. linii produktowej w dziale Delphi Chassis Systems – „Jesteśmy szczęśliwi, że będziemy mogli zastosować technologię MagneRide w ruszającym na drogi Audi R8”.

Nowoczesna technologia – Audi Magnetic Ride – to rozwiązanie bazujące na płynie magnetyczno-reologicznym, zapewniające ciągłą kontrolę nad zawieszeniem, reagujące w czasie rzeczywistym na warunki drogowe. W porównaniu z systemami zawieszenia sterowanymi zaworami, system umożliwia zwiększoną możliwość sterowania, duży zakres tłumienia i szybsze reagowanie na warunki drogowe. Audi Magnetic Ride zapewnia zarówno maksymalną dynamikę jazdy, jak i najlepsze tłumienie drgań pojazdu spowodowanych nierównościami drogi – w efekcie zapewniając doskonały komfort jazdy.

Ponadto, przy pomocy dwupozycyjnego przełącznika zamontowanego na desce rozdzielczej kierowcy mogą wybrać jeden z dwóch programów, w zależności tego, czy chcą w sposób maksymalny „czuć drogę”, czy raczej kładą większy nacisk na komfort jazdy.

Zakład Delphi w Krośnie zatrudnia 1600 pracowników i jest wiodącym dostawcą amortyzatorów w Europie. Produkty zakładu montowane są jako wyposażenie fabryczne do wielu modeli jeżdżących po polskich oraz europejskich drogach. Wśród klientów zakładu są BMW, Fiat, Opel, DaimlerChrysler, Ford/ Land Rover, Suzuki, Daewoo oraz koncern PSA Peugeot Citroen. Fabryka ściśle współpracuje z krakowskim Centrum Technicznym, które jest światowym ośrodkiem badawczo-rozwojowym koncernu w zakresie rozwoju amortyzatorów.  Ważnym odbiorcą zakładu jest także rynek części zamiennych w krajach naszego regionu Europy, gdzie Delphi posiada znaczny udział w rynku amortyzatorów.

Przeczytaj także:

Zmiany w Delphi Krosno (2006-12-04)

Delphi Krosno dla Audi (2006-07-05)

10-lecie w Delphi w Ostrowie (2006-11-08)

Rozbudowa TCK Delphi (2005-11-06)


Podobne wiadomości:

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Autostrada A4 - odcinek Rzeszów - Jarosław prawie gotowy

Autostrada A4 - odcinek Rzeszów - Jarosław...

Polskie drogi 2016-07-15

Komentuj:

~ojej 2007-01-08

Byłby Polski gdyby 1/4 - 1/3 koncepcji tego samochodu wymyślili polsy inżynierowie a tak nie jest więc nie bujaj w obłokach . W sumie szkoda, ze tak nie jest i należy się cieszyć, że tyle części jest produkowanych w Polsce. To oznacza, że niemcy maja nas za sumiennych i dokładnych a przy tym tanich pracowników.

~Zuzka 2006-12-20

szkoda tylko, ze nie na kieszeń przecietnego Polaka ;-)

~AUDI 2006-12-08

Około 1/12 - 1/8 elementów wielu modeli AUDI powstaje w Polsce. W modelu Q7 więcej-W zakładach GEDIA w Nowej Soli powstaje duża część płyty podłogowej do Audi Q7. Do Q7 powstają w Polsce klimatyzacje, sporo elektroniki i wiązki elektryczne, airbagi i kurtyny (TRW), obręcze (ATS), elementy zawieszenia i sporo plastikowych komponentów. Mniej więcej w 1/4-1/3 Audi Q7 to Polski samochód !

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport