mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zawieszenie MagneRide z Delphi Krosno

Zawieszenie MagneRide z Delphi Krosno

Nowy sportowy model Audi R8, który pojawi się wkrótce na drogach, będzie wyposażony w rewolucyjną technologię konstrukcji zawieszenia opracowaną przez Delphi – MagneRide i wytwarzaną w zakładzie Delphi w Krośnie. Wcześniej krośnieński zakład rozpoczął produkcję półaktywnych amortyzatorów MagneRide, w ramach prestiżowych kontraktów dla Ferrari oraz Audi TT.

Zawieszenie MagneRide z Delphi Krosno

„Wszyscy słyszeli już o sportowych sukcesach wyścigowego Audi R8” – mówi Daniel Warrell, kierownik ds. linii produktowej w dziale Delphi Chassis Systems – „Jesteśmy szczęśliwi, że będziemy mogli zastosować technologię MagneRide w ruszającym na drogi Audi R8”.

Nowoczesna technologia – Audi Magnetic Ride – to rozwiązanie bazujące na płynie magnetyczno-reologicznym, zapewniające ciągłą kontrolę nad zawieszeniem, reagujące w czasie rzeczywistym na warunki drogowe. W porównaniu z systemami zawieszenia sterowanymi zaworami, system umożliwia zwiększoną możliwość sterowania, duży zakres tłumienia i szybsze reagowanie na warunki drogowe. Audi Magnetic Ride zapewnia zarówno maksymalną dynamikę jazdy, jak i najlepsze tłumienie drgań pojazdu spowodowanych nierównościami drogi – w efekcie zapewniając doskonały komfort jazdy.

Ponadto, przy pomocy dwupozycyjnego przełącznika zamontowanego na desce rozdzielczej kierowcy mogą wybrać jeden z dwóch programów, w zależności tego, czy chcą w sposób maksymalny „czuć drogę”, czy raczej kładą większy nacisk na komfort jazdy.

Zakład Delphi w Krośnie zatrudnia 1600 pracowników i jest wiodącym dostawcą amortyzatorów w Europie. Produkty zakładu montowane są jako wyposażenie fabryczne do wielu modeli jeżdżących po polskich oraz europejskich drogach. Wśród klientów zakładu są BMW, Fiat, Opel, DaimlerChrysler, Ford/ Land Rover, Suzuki, Daewoo oraz koncern PSA Peugeot Citroen. Fabryka ściśle współpracuje z krakowskim Centrum Technicznym, które jest światowym ośrodkiem badawczo-rozwojowym koncernu w zakresie rozwoju amortyzatorów.  Ważnym odbiorcą zakładu jest także rynek części zamiennych w krajach naszego regionu Europy, gdzie Delphi posiada znaczny udział w rynku amortyzatorów.

Przeczytaj także:

Zmiany w Delphi Krosno (2006-12-04)

Delphi Krosno dla Audi (2006-07-05)

10-lecie w Delphi w Ostrowie (2006-11-08)

Rozbudowa TCK Delphi (2005-11-06)


Podobne wiadomości:

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Autostrada A4 - odcinek Rzeszów - Jarosław prawie gotowy

Autostrada A4 - odcinek Rzeszów - Jarosław...

Polskie drogi 2016-07-15

Komentuj:

~ojej 2007-01-08

Byłby Polski gdyby 1/4 - 1/3 koncepcji tego samochodu wymyślili polsy inżynierowie a tak nie jest więc nie bujaj w obłokach . W sumie szkoda, ze tak nie jest i należy się cieszyć, że tyle części jest produkowanych w Polsce. To oznacza, że niemcy maja nas za sumiennych i dokładnych a przy tym tanich pracowników.

~Zuzka 2006-12-20

szkoda tylko, ze nie na kieszeń przecietnego Polaka ;-)

~AUDI 2006-12-08

Około 1/12 - 1/8 elementów wielu modeli AUDI powstaje w Polsce. W modelu Q7 więcej-W zakładach GEDIA w Nowej Soli powstaje duża część płyty podłogowej do Audi Q7. Do Q7 powstają w Polsce klimatyzacje, sporo elektroniki i wiązki elektryczne, airbagi i kurtyny (TRW), obręcze (ATS), elementy zawieszenia i sporo plastikowych komponentów. Mniej więcej w 1/4-1/3 Audi Q7 to Polski samochód !

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Studenci Skody zbudowali elektryczne buggy
Studenci Skody zbudowali elektryczne buggy
Co roku uczniowie szkoły zawodowej prowadzonej przez Skode budują swój pierwszy pojazd. Tym razem po trzech udanych projektach z ostatnich lat stworzyli elektryczne buggy o nazwie Skoda Element.