mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zbyt duże ciśnienie w poduszkach Hondy

Zbyt duże ciśnienie w poduszkach Hondy

Poduszka powietrzna ma chronić nas w przypadku wypadków drogowych. W sześciu modelach Hondy nadmierne ciśnienie w przedniej poduszce pasażera, zamiast chronić zdrowie i życie, może zwiększyć obrażenia.

Zbyt duże ciśnienie w poduszkach Hondy
Honda Motor Europe Limited Oddział w Polsce powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w sześciu modelach - Accord, Jazz, CR-V, Civic, Stream i Odyssey - wyprodukowanych w latach 2001–2003 napełniacz przedniej poduszki powietrznej pasażera mógł być wyprodukowany przy użyciu propelentu generującego gaz, który może wytwarzać nadmierne ciśnienie w chwili napełniania poduszki powietrznej podczas wypadku. Jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może pęknąć a małe odłamki metalu mogą rozprysnąć się po kabinie pasażerskiej, potencjalnie powodując obrażenia ciała pasażera samochodu.

W Polsce łącznie akcją objęte są 2.634 egzemplarze sześciu wymienionych wyżej modeli marki Honda.

Przedsiębiorca poinformuje właścicieli pojazdów objętych kampanią o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu dokonania kontroli pojazdu i w razie konieczności naprawy wykrytej wady. Produkcja ww. modeli została zakończona.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Honda CR-V
Honda CR-V
Cena podstawowa już od: 99 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.
Honda Civic
Honda Civic
Cena podstawowa już od: 62 400 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr. sedan-4dr.
Honda Jazz
Honda Jazz
Cena podstawowa już od: 61 100 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda zdobywa mistrzostwo świata w WRC2!
Skoda zdobywa mistrzostwo świata w WRC2!
„Latający Finowie" jeżdżący w barwach Skody, czyli Esapekka Lappi i Janne Ferm zostali Rajdowymi Mistrzami Świata. Po zajęciu najwyższych lokat w Rajdzie Australii zwyciężyli w klasyfikacjach generalnych kierowców i pilotów w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA WRC 2. Dla obydwu to największe osiągnięcia w ich karierach,