mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zielona strona PSA

Zielona strona PSA

PSA Peugeot Citroën wygrał cykliczny konkurs ‘TOP COM Corporate Business’ na najlepszą komunikację firmy z otoczeniem. Doceniono tym samym poruszenie przez firmę niepopularnych dla branży motoryzacyjnej kwestii.

Kampania trwałego rozwoju firmy, której elementem jest strona internetowa (sustainability.psa-peugeot-citroen.com), ma za zadanie zwiększyć świadomość zagrożeń cywilizacyjnych takich jak efekt cieplarniany, bezpieczeństwo na drogach i rosnących problemów komunikacyjnych w aglomeracjach miejskich. Firma chce tym samym pokazać swoje zaangażowanie dla kluczowych kwestii zarówno pod względem ekonomicznym, społecznym i ekologicznym.

Według przedstawicieli PSA jest to narzędzi nie tylko do analizy zainteresowania tymi tematami, ale głównie środek komunikacji i szerzenia ważnych treści dla szerokiego grona odbiorców: klientów, pracowników, udziałowców i kooperantów. Dotychczas, od uruchomienia strony internetowej odwiedziło ją ponad 60 tysięcy osób.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.