mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zielona strona PSA

Zielona strona PSA

PSA Peugeot Citroën wygrał cykliczny konkurs ‘TOP COM Corporate Business’ na najlepszą komunikację firmy z otoczeniem. Doceniono tym samym poruszenie przez firmę niepopularnych dla branży motoryzacyjnej kwestii.

Kampania trwałego rozwoju firmy, której elementem jest strona internetowa (sustainability.psa-peugeot-citroen.com), ma za zadanie zwiększyć świadomość zagrożeń cywilizacyjnych takich jak efekt cieplarniany, bezpieczeństwo na drogach i rosnących problemów komunikacyjnych w aglomeracjach miejskich. Firma chce tym samym pokazać swoje zaangażowanie dla kluczowych kwestii zarówno pod względem ekonomicznym, społecznym i ekologicznym.

Według przedstawicieli PSA jest to narzędzi nie tylko do analizy zainteresowania tymi tematami, ale głównie środek komunikacji i szerzenia ważnych treści dla szerokiego grona odbiorców: klientów, pracowników, udziałowców i kooperantów. Dotychczas, od uruchomienia strony internetowej odwiedziło ją ponad 60 tysięcy osób.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport