mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zjednoczeni przeciw brzydocie

Zjednoczeni przeciw brzydocie

Lancia wdraża swoją nową strategię promocji modelu Ypsilon. Chąc pozytywnie wyróżnić swój najmniejszy model, producent stawia na wywołanie humorystycznych reakcji.

Zjednoczeni przeciw brzydocie

"United Against Ugliness!" - co dosłownie znaczy właśnie "zjednoczeni przeciw brzydocie", jest nową kampanią marki z grupy Fiata.

Auta Lancii pozycjonowane są jako luksusowe w porównaniu do ich konkurencyjnych odpowiedników. Mały, miejski Ypsilon jest natomiast modelem, która ma po pierwsze symbolizować poczucie stylu. I właśnie poprzez "atak" na przeciwną stronę klienci mają docenić dążenie do piękna.

Do wizerunku Lancii świetnie pasuje ironiczny bunt wobec brzydoty codziennie rażącej nas na ulicach miast. Producent zastosował w kampanii spot telewizyjny pokazujący demonstrację, w której głównie kobiety (większościowi nabywcy mini-Lancii) niosą transparenty z akronimem U.A.U. oraz wykrzykują tytułowy slogan.

Do pozostałych narzędzi promocji Ypsilona należą strona internetowa i szereg akcji we Włoszech i Francji, a następnie w innych krajach Europy.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport