mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zjednoczeni przeciw brzydocie

Zjednoczeni przeciw brzydocie

Lancia wdraża swoją nową strategię promocji modelu Ypsilon. Chąc pozytywnie wyróżnić swój najmniejszy model, producent stawia na wywołanie humorystycznych reakcji.

Zjednoczeni przeciw brzydocie

"United Against Ugliness!" - co dosłownie znaczy właśnie "zjednoczeni przeciw brzydocie", jest nową kampanią marki z grupy Fiata.

Auta Lancii pozycjonowane są jako luksusowe w porównaniu do ich konkurencyjnych odpowiedników. Mały, miejski Ypsilon jest natomiast modelem, która ma po pierwsze symbolizować poczucie stylu. I właśnie poprzez "atak" na przeciwną stronę klienci mają docenić dążenie do piękna.

Do wizerunku Lancii świetnie pasuje ironiczny bunt wobec brzydoty codziennie rażącej nas na ulicach miast. Producent zastosował w kampanii spot telewizyjny pokazujący demonstrację, w której głównie kobiety (większościowi nabywcy mini-Lancii) niosą transparenty z akronimem U.A.U. oraz wykrzykują tytułowy slogan.

Do pozostałych narzędzi promocji Ypsilona należą strona internetowa i szereg akcji we Włoszech i Francji, a następnie w innych krajach Europy.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota z rekordem aut hybrydowych w Polsce
Toyota z rekordem aut hybrydowych w Polsce
Polski oddział Toyoty ma powody do dumy. Sprzedaż hybryd w "nad Wisłą" przekroczyła magiczną barierę 20 tys. aut.