mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Złoty Laur Klienta dla Accorda

Złoty Laur Klienta dla Accorda

Honda Accord zdobyła główną nagrodę w konkursie "Laur Konsumenta i Klienta 2008", w kategorii samochody z segmentu D. Organizatorem cyklicznego projektu jest "Rzecz o Biznesie", dodatek do dziennika Rzeczpospolita.

"Laur Konsumenta i Klienta" to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności.

W tym roku Honda wprowadziła na rynek europejski ósmą już generację modelu Accord. Do najważniejszych jej cech należy również zaliczyć wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonałe właściwości jezdne oraz dbałość o środowisko naturalne, dzięki gamie silników spełniających normy emisji spalin Euro 5.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda Accord Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda Honda Accord

Podobne wiadomości:

Hybrydowa Honda CR-V we Frankfurcie

Hybrydowa Honda CR-V we Frankfurcie

Aktualności 2017-09-06

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Technika 2017-08-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic