mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Złoty Laur Klienta dla Accorda

Złoty Laur Klienta dla Accorda

Honda Accord zdobyła główną nagrodę w konkursie "Laur Konsumenta i Klienta 2008", w kategorii samochody z segmentu D. Organizatorem cyklicznego projektu jest "Rzecz o Biznesie", dodatek do dziennika Rzeczpospolita.

"Laur Konsumenta i Klienta" to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności.

W tym roku Honda wprowadziła na rynek europejski ósmą już generację modelu Accord. Do najważniejszych jej cech należy również zaliczyć wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonałe właściwości jezdne oraz dbałość o środowisko naturalne, dzięki gamie silników spełniających normy emisji spalin Euro 5.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda Accord Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda Honda Accord

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Fabia Black Edition - limitowana wersja
Skoda Fabia Black Edition - limitowana wersja
W polskich salonach debiutuje limitowana Skoda Fabia Black Edition. Auto wyróżnia się czarnym, eleganckim kolorem i bogatszym wyposażeniem. Egzemplarze z ograniczonej puli są dostępne w salonach od 63 030 zł.