mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Złoty Laur Klienta dla Accorda

Złoty Laur Klienta dla Accorda

Honda Accord zdobyła główną nagrodę w konkursie "Laur Konsumenta i Klienta 2008", w kategorii samochody z segmentu D. Organizatorem cyklicznego projektu jest "Rzecz o Biznesie", dodatek do dziennika Rzeczpospolita.

"Laur Konsumenta i Klienta" to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności.

W tym roku Honda wprowadziła na rynek europejski ósmą już generację modelu Accord. Do najważniejszych jej cech należy również zaliczyć wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonałe właściwości jezdne oraz dbałość o środowisko naturalne, dzięki gamie silników spełniających normy emisji spalin Euro 5.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda Accord Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda Honda Accord

Podobne wiadomości:

Honda Civic Type R – rekordzista już w produkcji

Honda Civic Type R – rekordzista już w...

Aktualności 2017-06-10

Antykolizyjny system Hondy

auto motor i sport 0000-00-00

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Żółte znaki na drogach - o co chodzi?
Żółte znaki na drogach - o co chodzi?
Od kilku dni w północno-wschodniej Polsce pojawiły się nowe, żółte znaki na których możemy zobaczyć np. czołg. Na szczęście zwykli kierowcy nie muszą się nimi przejmować. Są to informacje przeznaczone dla wojskowych.