mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Złoty Laur Klienta dla Accorda

Złoty Laur Klienta dla Accorda

Honda Accord zdobyła główną nagrodę w konkursie "Laur Konsumenta i Klienta 2008", w kategorii samochody z segmentu D. Organizatorem cyklicznego projektu jest "Rzecz o Biznesie", dodatek do dziennika Rzeczpospolita.

"Laur Konsumenta i Klienta" to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności.

W tym roku Honda wprowadziła na rynek europejski ósmą już generację modelu Accord. Do najważniejszych jej cech należy również zaliczyć wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonałe właściwości jezdne oraz dbałość o środowisko naturalne, dzięki gamie silników spełniających normy emisji spalin Euro 5.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda Accord Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda Honda Accord

Podobne wiadomości:

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Technika 2017-08-16

Odświeżona Honda Jazz z nowym silnikiem

Odświeżona Honda Jazz z nowym silnikiem

Aktualności 2017-08-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Auto Digilab - tak wygląda przyszłość mobilności
Skoda Auto Digilab - tak wygląda przyszłość mobilności
Skoda opracowała program o nazwie Strategia 2025, który ma kształtować przyszłość czeskiej marki w kolejnych latach. Żeby jeszcze lepiej wykorzystywać cyfrowe technologie w działalności marki, w Pradze powstał DigiLab.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech