mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zmiany w dyrekcji Renault Polska

Zmiany w dyrekcji Renault Polska

W lipcu br. miały miejsce niewielkie roszady w kierownictwie Renault Polska dotyczące stanowiska dyrektora marketingu.

Zmiany w dyrekcji Renault Polska

Począwszy od tego miesiąca Ludovic Troyes, dotychczasowy dyrektor marketingu Renault Polska,  opuszcza Polskę, aby objąć stanowisko dyrektora Gamy M1 w dyrekcji strategii marketingowej w Renault SAS.

Jego miejsce zajął Grzegorz Zalewski, poprzednio dyrektor ds. klienta w Renault Polska.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.