Klienci będą mogli wybierać spośród 12 wersji silnikowych. Benzynowy silnik 1.6 (Duratec i EcoBoost) będzie dostępny w 4 wariantach mocy: 105, 125 (także odmiana Flexi-Fuel - silnik wielopaliwowy), 150 i 182 konie mechaniczne, i będzie mógł być sparowany, w zależności od wersji mocy, z pięciobiegową i sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Ponadto, odmiany o mocach 150 i 182 koni to wersje EcoBoost (turbodoładowane), z którymi połączona została nowa sześciobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia automatyczna PowerShift.
Diesle występują w dwóch odmianach pojemności: 1.6 TDCi oraz 2.0 TDCi. Pierwszy z nich ma dwie wersje mocy: 95 i 115 koni, natomiast drugi aż 3: 115, 140, 163, jednak odmiany 140 i 163 mogą zostać połączone albo z sześciobiegową manualną albo skrzynią PowerShift. Wszystkie odmiany napędu będą dostępne z każdą wersją nadwoziową - pieciodrzwiową, czterodrzwiową oraz kombi.
Ceny nowego Focusa zaczynają się od 60.700zł za wersję hatchback z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 105 koni mechanicznych w wersji wyposażenia Ambiente. Najtańszy diesel kosztuje 68.200zł, także w wersji hatchback. Ceny dla sedana to odpowiednio 61.700zł i 69.200zł, a dla kombi 63.700zł i 71.200zł.
W standardzie wersji Ambiente znajdziemy takie elementy jak m.in. ABS, ESP, 8 poduszek powietrznych, regulację foteli, elektryczne szyby z przodu, centralny zamek, tylny spojler, zestaw naprawczy opony zamiast koła zapasowego oraz radioodtwarzacz CD/MP3 z 6 głośnikami i gniazdkiem USB/iPod.
Ceny najwyższej wersji Titanium zaczynają się od 74.200zł za hatchbacka z silnikiem benzynowym 1.6 105 KM, a kończą na 103.900zł za kombi z dwulitrowym dieslem o mocy 163 koni mechanicznych i skrzynią PowerShift. W tylko tej odmianie dostaniemy w standardzie takie bajery jak układ monitorowania ciśnienia w oponach, tempomat, dywaniki welurowe, rozbudowany system audio Sony z kolorowym wyświetlaczem, łącznością Bluetooth z funkcją sterowania głosem i przyciskami na kierownicy.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!