mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Żółw, Pierce Brosnan i Mercedes AMG GT

Żółw, Pierce Brosnan i Mercedes AMG GT

Dziś proponujemy Wam coś lekkiego, w sam razy przy piątkowej kawie. W nocy z niedzieli na poniedziałek odbędzie się największe wydarzenie sportowe w USA – Super Bowl. W przerwach pokazywane będą specjalnie przygotowane na to wydarzenie reklamy. My polecamy Wam zwłaszcza te z motoryzacją w tle.

Żółw, Pierce Brosnan i Mercedes AMG GT
Super Bowl to największe wydarzenie sportowe w USA i zarazem najbardziej łakomy kąsek dla reklamodawców. Czas antenowy w przerwach jest najdroższym z możliwych, ale mimo to producenci biją się o choćby kilka sekund dla siebie. Jeśli już ktoś dostanie czas antenowy, to chce być zapamiętany na długo. I tak powstają rewelacyjnie zrealizowane spoty reklamowe. W tym roku nie zabrakło ciekawych reklam przygotowanych przez producentów samochodów.



Nissan pokazał jak na razie zapowiedź swojej reklamy. W krótkim spocie (całość zostanie pokazana podczas finałowego meczu NFL Super Bowl) narodziny dziecka, syna kierowcy wyścigowego przeplatane ujęciami z toru. Całkiem możliwe, że w reklamie Nissan zaprezentuje nowy prototyp GT-R LM Nismo. Auto zadebiutuje w wyścigach długodystansowych w topowej klasie prototypów LMP1 jeszcze w tym roku.



Lexus również nie przeszedł obojętnie obok tegorocznego Super Bowl. Japończycy pokazali reklamę "Make Some Noise". W spocie podkład muzyczny został stworzony z dźwięków i odgłosów nowego Lexusa  NX.



BMW promuje model i3. W spocie znani dziennikarze telewizji NBC, Katie Couric  NBC oraz Bryant Gumbel cofają się do roku 1994, kiedy to nie wszyscy wiedzieli czym jest Internet. Później podobne refleksje dwójka bohaterów wysnuwa, jadąc BMW i3. Samochód ten, tak jak kiedyś Internet, jest dziełem innowacyjnym i przełomowym, a sympatyczna para stara się zgłębić nowe, elektryczne BMW i prosi o wytłumaczenie, czym jest i3.



Z kolei Toyota promuje nowe Camry. W reklamie, która ukazuje niepełnosprawną sportsmankę Amy Purdy, która w 2014 roku na paraolimpiadzie wywalczyła brązowy medal w SnowCrossie. Reklama to sprawdzony, amerykański schemat osiągania celu pomimo przeciwności losu. Oczywiście w tle pojawia się nowe Camry. Do całości idealnie dopasowano głos przechwalającego się legendarnego boksera. W roli drugoplanowej Muhammad Ali.
 


Kia zatrudniła byłego Agenta 007, Pierce'a Brosnana. Byłemu Bondowi zostaje przedstawiony nowy film, ten z zaciekawienie dopytuje o szczegóły, które zaskakują go na każdym kroku. Oczywiście w filmie będzie poruszał się Kią Sorento.



Mercedes na nowo opowiedział historię wielkiego wyścigu, pomiędzy żółwiem i zającem. Animacja zrealizowana z humorem, to nawiązanie do animowanej bajki, po raz pierwszy pokazanej 80 lat temu, w 1935 roku. Czy już domyślacie się, jak ta historii wygląda z udziałem trzeciego bohatera, Mercedesa AMG GT?

Zapomnielibyśmy, tegoroczny finał NFL, Super Bowl, zostanie rozegrany pomiędzy drużyną New England Patriots i Seattle Seahawks.

Podobne wiadomości:

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne światła ze Stuttgartu

Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne...

Technika 2016-12-02

Sportowa marka od Toyoty

Sportowa marka od Toyoty

Aktualności 2016-11-28

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport