mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Życie jest piękne

Życie jest piękne

Nowa kampania Citroena C3.

Nowa kampania Citroena C3 jest skierowana do mężczyzn i kobiet w wieku od 25 do 44 lat mieszkających w dużych miastach, z przychodami powyżej przeciętnej. Aktywni zawodowo, pewni siebie i inteligentni. Są otwarci, ciekawi świata i zaznajomieni z wszystkimi nowinkami technicznymi, które sprawiają, że ich życie jest prostsze...

Często używają Internetu zdając sobie sprawę z jego potencjału (np. bankowość internetowa). Samochód jest dla nich czymś więcej niż środkiem lokomocji. Odzwierciedla ich podejście do życia, ale jednocześnie powinien być oryginalnie zaprojektowany, ergonomiczny, praktyczny i zawansowany technologicznie. Od samochodu oczekują najlepszych rozwiązań.

W reklamie agencja posłużyła się motywem różowych okularów wychodząc z założenia, że są najlepszą ilustracją hasła „Życie jest piękne”. Świat oglądany przez przysłowiowe różowe okulary jest ciekawszy, weselszy, w końcu piękniejszy. Tak samo jest z Nowym Citroenem C3. Wystarczy się nim przejechać by wiedzieć, że to co otacza nas dookoła wydaje się lepsze i piękniejsze. Świat oglądany zza szyb Nowego Citroena C3 jest właśnie takim wymarzonym światem zza różowych okularów.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport