mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > "Bądź bezpieczny z Niedźwiadkiem Mesiem"

"Bądź bezpieczny z Niedźwiadkiem Mesiem"

Po raz kolejny Mercedes-Benz Sosnowiec, oddział firmy DaimlerChlysler Automotive Polska, wspólnie z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego organizują akcję na rzecz bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym.

Kampania pod hasłem „Bądź bezpieczny z Niedźwiadkiem Mesiem” jest kolejnym projektem w ramach działań marki Mercedes-Benz mającym na celu wyrobienie u dzieci i młodzieży prawidłowych nawyków poruszania się w ruchu ulicznym. Honorowy Patronat nad akcją objął Marszałek Województwa Śląskiego, Michał Czarski. Patronat medialny objęli TVP 3 oraz Radio Katowice.

Dyrektor Mercedes-Benz Sosnowiec, Małgorzata Dwornik: „Bezpieczeństwo dzieci jest dla nas szczególnie ważnym tematem. Jako koncern działający globalnie od lat prowadzimy przedsięwzięcia na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu drogowego. Akcja pod nazwą „Zapnij Dziecko,” prowadzona już od trzech lat przez DaimlerChrysler Automotive Polska, mająca na celu bezpieczne przewożenie dzieci w samochodach, została wysoko oceniona przez Narodową Radę ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz przez samych kierowców.

Przygotowana kampania to kontynuacja akcji pod hasłem „Bezpieczne Wakacje Twojego Dziecka” prowadzonej przez Mercedes-Benz Sosnowiec w ubiegłym roku. Nową kampanię społeczną wspiera Oddział Chirurgii Dziecięcej Chorzowskiego Centrum Pediatrii i Onkologii. Lekarze tej placówki biorą czynny udział w pogadankach prowadzonych w szkołach i jako osoby mające na co dzień najbliższy kontakt z poszkodowanymi w wypadkach dziećmi przestrzegają pierwszaki o niebezpieczeństwie czyhającym na nich na drogach. W ramach kampanii, którą tym razem objęte zostały dzieci w wieku 7 lat, zorganizowano szereg pogadanek w szkołach, na terenie całego Śląska, dotyczących zasad bezpiecznego poruszania się dzieci po ulicach. Dzięki uproszczonemu przekazowi (plakaty, nalepki, odznaki i inne materiały wizualne), zastosowaniu różnego rodzaju quizów i zabaw edukacyjnych, połączonych z wręczeniem nagród dla uczestników, a także wysokim kwalifikacjom wykładowcom z Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, dzieci nie będą się nudzić.

Podczas całej akcji uczestnikom towarzyszyć będzie sympatyczna maskotka niedźwiadka. Finał kampanii odbędzie się w dniu 1 czerwca 2004 w siedzibie firmy DaimlerChlysler Automotive Polska w Sosnowcu. Laureaci konkursu, którego zadaniem będzie inscenizacja scenki z ruchu drogowego wygrają dla swojej szkoły wyposażenie pracowni komputerowej o wartości 10tys. złotych.

Jednym z celów kampanii jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na zagrożenia związane z uczestniczeniem dzieci w ruchu drogowym, nie tylko w trakcie jazdy samochodem, ale także w związku z korzystaniem przez nie z innych środków transportu (rowerów, rolek, itp.), przemieszczaniem się pieszo lub zabawami na drogach.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport