mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > "Chcemy grać w ataku"

"Chcemy grać w ataku"

25% rynku dla Fiata?

Fiat Auto Poland chce w 2002 roku opanować 25% polskiego rynku samochodów. Zdaniem prezesa FAP, wprowadzenie nowych modeli i usług pozwoli osiągnąć te plany.

"Chcemy grać w ataku" - powiedział prezes Fiat Auto Poland, Massimo Gentilini, pytany o perspektywy firmy w tym roku. Ten atak to m.in. wprowadzenie na rynek w ciągu najblizszego kwartału czterech nowych lub znacznie odmłodzonych modeli aut, wprowadzenie dwuletniej gwarancji bez limitu przebiegu kilometrów i coraz dogodniejsze warunki kupna samochodów.

Pierwszy z tych modeli to wytwarzany w Tychach Palio Weekend, który niebawem trafi do sprzedaży. Na luty prezes Gentilini zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży udanego następcy Bravo/Brawa czyli Stilo. W marcu natomiast będą dwie premiery. Pierwsza to Albea, zupełnie nowy model samochodu, który ma być następcą Sieny. Jest on jednak dłuższy i szerszy od poprzednika. Auto to wytwarzane jest w Turcji. Kolejna marcowa premiera to nowa wersja Ducato.

Chłonność rynku nowych aut w Polsce w 2002 r. dyrektor handlowy FAP Jose Ramon Soriano ocenił na 315,5 tys. Uważa on, że owe zabiegi przyczynią się do zdobycia przez Fiata 25 proc. polskiego rynku samochodów i utrzymanie na nim pozycji zdecydowanego lidera. W ubiegłym roku marka ta miała 23,8 proc., a w roku poprzednim czyli 2000 - 27 proc. rynku motoryzacyjnego w Polsce.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport