mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > "Chcemy grać w ataku"

"Chcemy grać w ataku"

25% rynku dla Fiata?

Fiat Auto Poland chce w 2002 roku opanować 25% polskiego rynku samochodów. Zdaniem prezesa FAP, wprowadzenie nowych modeli i usług pozwoli osiągnąć te plany.

"Chcemy grać w ataku" - powiedział prezes Fiat Auto Poland, Massimo Gentilini, pytany o perspektywy firmy w tym roku. Ten atak to m.in. wprowadzenie na rynek w ciągu najblizszego kwartału czterech nowych lub znacznie odmłodzonych modeli aut, wprowadzenie dwuletniej gwarancji bez limitu przebiegu kilometrów i coraz dogodniejsze warunki kupna samochodów.

Pierwszy z tych modeli to wytwarzany w Tychach Palio Weekend, który niebawem trafi do sprzedaży. Na luty prezes Gentilini zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży udanego następcy Bravo/Brawa czyli Stilo. W marcu natomiast będą dwie premiery. Pierwsza to Albea, zupełnie nowy model samochodu, który ma być następcą Sieny. Jest on jednak dłuższy i szerszy od poprzednika. Auto to wytwarzane jest w Turcji. Kolejna marcowa premiera to nowa wersja Ducato.

Chłonność rynku nowych aut w Polsce w 2002 r. dyrektor handlowy FAP Jose Ramon Soriano ocenił na 315,5 tys. Uważa on, że owe zabiegi przyczynią się do zdobycia przez Fiata 25 proc. polskiego rynku samochodów i utrzymanie na nim pozycji zdecydowanego lidera. W ubiegłym roku marka ta miała 23,8 proc., a w roku poprzednim czyli 2000 - 27 proc. rynku motoryzacyjnego w Polsce.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prawo jazdy - szykują się kolejne zmiany?
Prawo jazdy - szykują się kolejne zmiany?
Szykują się spore zmiany w kursach na prawo jazdy. Nowe przepisy przewidują, że kierowca musiałby zdawać egzamin co rok. Takie zmiany na pewno wywołają duży sprzeciw opinii publicznej.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech