mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > "Dealer i Serwis musi zarabiać..."

"Dealer i Serwis musi zarabiać..."

"Dealer i Serwis musi zarabiać – czyli jak koncentrując się na zadowoleniu klienta wypracować zysk w firmie?" - to temat Międzynarodowej Konferencji Motoryzacyjnej, jaka w listopadzie odbędzie się w Krakowie.

Tegoroczna konferencja jest kontynuacją dotychczasowej Konwencji Polskich Dealerów Samochodów. W tym roku uczestników czeka szereg korzystnych zmian wprowadzonych z myślą o sektorze stricte dealerskim jak również firm działających w jego otoczeniu i na jego rzecz.

Mając na uwadze drogocenny czas, jaki trzeba przeznaczyć na różnego rodzaju zjazdy, konferencje czy też spotkania branżowe, których w skali roku jest bez liku, Polska Izba Motoryzacji – organizacja skupiająca i reprezentująca m.in. sektor dealerski postanowiła skompilować tematykę kilku istotnych zagadnień. Dlatego też w tym roku dotychczasowa tematyka tzw. Konwencji Dealerów Samochodów oraz zagadnienia z dziedziny Finansów i Ubezpieczeń zostanie połączona – m.in. z racji tej samy grupy odbiorców, jakimi są dealerzy samochodów, ale również firmy ubezpieczeniowe, kredytowe czy też leasingowe i inne, które w gruncie rzeczy żywo są zainteresowane kooperacją z branżą dealerską.

Zgodnie z oczekiwaniami uczestników cała konferencja będzie poświęcona najważniejszemu celowi dealerów – generowaniu zysków. Zostanie pokazane, w jaki sposób odnaleźć się na rynku w dzisiejszych, zmieniających się czasach, w których klienci przestają odwiedzać salony. Uwaga będzie zwrócona na sprawdzone strategie marketingu punktu dealerskiego ukierunkowane na skuteczne przyciągnięcie klienta do salonu i zainspirowanie go do zakupu oraz na trendy i gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie dochodów w salonie i serwisie oraz pozwolą wyeliminować błędy, które powodują, że klienci odchodzą od danego salonu czy serwisu. Ważną kwestią będzie też pokazanie, jak wykorzystywać nowe media, w tym internet oraz serwisy społecznościowe do budowania wizerunku salonu. Przedstawione zostaną także narzędzia do zwiększania efektywności zarządzania sprzedażą i budowania zaangażowania pracowników oraz najlepsze praktyki rozwoju sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych. Jednym z istotnych elementów konferencji będzie też omówienie standardów pozyskiwania i obsługi klienta flotowego.

To jednak nie wszystko, co zaskoczy tegorocznych uczestników spotkania dealerskiego. Istotnym elementem konferencji jest jej wymiar. Z wielu analiz i sugestii dealerów można wywnioskować, że wymiar międzynarodowy ma tutaj nieocenione znaczenie. Dlatego też, uczestnikami spotkania – zarówno w charakterze prelegentów, ale również uczestników będą przedstawiciele tego sektora z różnych krajów Europy a nawet świata. Słuchaczami, prelegentami ale również panelistami będą dealerzy z Niemiec, Czech, Belgii, Holandii, Anglii, etc.

Tak jak w trakcie poprzednich uroczystych Gali w tym roku również ogłoszona zostanie Lista Top Efekt, czyli lista 50. firm dealerskich, które w minionych 12 miesiącach sprzedały w Polsce najwięcej samochodów, a ponadto zostaną wręczone nagrody w plebiscycie "Menedżer Rynku Dealerskiego" i "Złoty Zderzak" oraz "Auto Salon".

Tegoroczne spotkanie branżowe będzie rozszerzone o trzeci dzień, w którym odbędzie się Konferencja Dealerów Quadów, Motocykli i Skuterów. Odbędą się wówczas liczne sesje merytoryczne poświęcone charakterystyce tego sektora, w tym obecnym trendom i prognozom.

Tegoroczna Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna (łącząca V Konwencję Polskich Dealerów Samochodów oraz V Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych) odbędzie się w dniach 17-18 listopada br. w Krakowie w hotelu Best Western Premier. 19 listopada będzie miała miejsce Konferencja Dealerów Quadów, Motocykli i Skuterów. mojeauto.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Tematy w artykule: PIM dealerzy

Podobne wiadomości:

Nowy salon BMW M

Nowy salon BMW M

Aktualności 2015-04-30

Dziesiąta marka w grupie PGD

Dziesiąta marka w grupie PGD

Aktualności 2015-03-12

Komentuj:

~Tylko dlaczego wKrakowie, 2010-07-30

gdzie sa najmocniejsze grupy dealreskie? Trzeba organizować w najsłabszych regionach.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.