mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > "Powrót Coughlana to skandal"

"Powrót Coughlana to skandal"

Tymi słowami na łamach włoskiej gazety La Stampa skomentował ponowne pojawienie się Mike'a Coughlana w Formule 1 prezydent Ferrari Luca di Montezemolo. Brytyjski inżynier był "bohaterem" afery szpiegowskiej w 2007 roku.

Coughlan w sezonie 2007 został zwolniony z McLarena i wydalony z F1 gdy okazało się, że otrzymywał tajne informacje na temat rozwiązań technicznych od pracowników Ferrari. Po tych wydarzeniach brał udział w projekcie Stefan GP oraz zaprojektował pojazd opancerzony o nazwie Ocelot. Trafił również do serii NASCAR gdzie miał swój wkład w zespół Michael Waltrip Racing. Obecnie Mike Coughlan objął stanowisko dyrektora technicznego w Williamsie.

"Wygląda na to, że F1 nigdy nie przegapi okazji do oszukania samej siebie", powiedział gazecie La Stampa Luca di Montezemolo. Z kolei dziennik Marca przytacza anonimowe źródło, które nie zgadza się ze słowami prezydenta Ferrari. "'Spygate" to była polityczna wojna pomiędzy Maxem Mosleyem i Ronem Denisem ponieważ wszyscy wiedzą, że wymiana informacji pomiędzy zespołami F1 trwa cały czas".

Sam Coughlan gra skruszonego. "Opuszczenie zespołu i sportu, który kocham oraz patrzenie na konsekwencje moich działań na zespół i jego fanów było druzgocące. Wszystko co teraz mogę zrobić to ciężko pracować i próbować zapracować na swoją pozycję w F1. Mam nadzieję, że zapracuję z powrotem na szacunek wszystkich", powiedział Mike Coughlan
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari Williams Luca di Montezemolo

Podobne wiadomości:

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i najszybsze w historii

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i...

Samochody luksusowe 2017-02-16

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.